חדשות בארץ

זיו חג’בי הובא למנוחות: "היה עליו אור מיוחד"

שרה וטורי, שנפצעה אתמול בפיגוע באזור התעשייה בברקן, שוחררה מבית החולים בילינסון בפתח תקווה

אא

מאות בני אדם ליוו בצהריים (שני) למנוחות את זיו חג'בי הי"ד, שנרצח אתמול בבוקר בפיגוע הירי באזור התעשייה בברקן. הלווייתו התקיימה בבית העלמין בניר ישראל, המושב בו גדל. חג'בי הותיר אחריו את אשתו נטלי ושלושת ילדיהם, הוריו חזי ואיריס וארבעה אחים. אמש הובאה למנוחות קים לבנגורד-יחזקאל, שנרצחה אף היא בפיגוע. אביה רפי הגיע היום להלווייתו של חג'בי.

זיו היה אמור לחגוג בסוף השבוע את יום הולדתו ה- 35. אמו איריס אמרה כי הוא היה "בן אדם שאהב את החיים, אהב את העבודה. למה אני צריכה לקבור את הבן שלי בגיל 35? יש לו ילדים קטנים, זוג תאומים בני 7 וילד בן 4 וחצי, מה האימא שלהם תגיד להם על זה? בנימים הכי קטנים של הגוף הם קשורים לאבא שלהם". האם הוסיפה: "אני לא רוצה שאף אחד מאלה שפגעו בו יישאר חי. שהמשפחה שלו תסבול. אני לא מוכנה לזה שאני צריכה לסבול. הבן שלי לא יצא למלחמה, הוא יצא לעבוד. אני רוצה שהבן אדם הזה ימות. וכל מי שנוגע ביהודים שיהרגו אותו, בלי לעשות חשבון לאף אחד". בסיום דבריה הודתה אמו של זיו לכל המנחמים שהגיעו להלוויה: "אני מבקשת ממך זיו סליחה אם פגעתי בך. אבא שלך עומד לידי ולא יכול לדבר, אנחנו לא יודעים איך להתמודד. השארת לנו שלושה נכדים מדהימים ועכשיו אנחנו נעזור לנטלי לעבור את התקופה הקשה הזו. זיו, אתה חסר לי".

הרב של מושב ניר ישראל, הרב אריה סולומון, הספיד את זיו: "תמיד היה עליו אור מיוחד, החיוך לא מש מפניו. הוא היה בן מסור להורים, אח יקר ודואג. זה לא טבעי שנלווה את זיו בדרכו האחרונה. הוא היה אדם חזק ושמח שתמיד ראה את הדברים הטובים".

שרה וטורי, שנפצעה בפיגוע, שוחררה היום מבית החולים "בילינסון" בפתח תקווה בו הייתה מאושפזת. טרם השחרור היא שחזרה בפני כלי התקשורת את רגעי האימה שעברו עליה: "איך שיצאתי מהמבואה שלנו המחבל עמד מולי וירה בי. איך שהוא ירה בי, ברחתי למשרד שלי והתחבאתי מתחת לשולחן, ראיתי שאני מדממת, וכל מה שעבר לי בראש זה 'לנשום, לנשום, יהיה בסדר'. שמעתי עוד ארבע או חמש יריות חזקות. ואז ראיתי שהוא חזר אליי למשרד. ראיתי את הרגליים שלו, את הג'ינס והסניקרס. תוך שנייה הוא נעלם".

ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהשתתף הערב בחנוכת בית כנסת באתר הארכיאולוגי 'עין קשתות' ברמת הגולן, התייחס בנאומו לפיגוע הרצחני בברקן: "אנחנו מצטערים היום כשאנחנו נפרדים מקים יחזקאל וזיו חג'בי זכרונם לברכה. ה' יקום דמם. אנחנו נתפוס את המרצח המתועב הזה ונבוא איתו חשבון. דמם של אזרחי ישראל לא יהיה הפקר".

תגיות:פיגוע

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה