חדשות יהדות

"יש שיפור קל, אבל היא עדיין מונשמת": המשיכו להתפלל עבור אוריה בת סימה 

בזכות התפילות שלכם, לאוריה כבר אין חום. יש שיפור במצבה, ועל כך נתונה תודתי. אבל היות והיא עדיין מורדמת ומונשמת, הציבור מתבקש להמשיך להתפלל לרפואתה 

אא

לפני כחודש וחצי נפגשנו אמה ואני בהפרשת חלה שהתקיימה בביתי. היא הגיעה עם לחמניות נפלאות מעשי ידיה להתפאר, ושמחה בשמחה בל תתואר. זו הייתה הפעם הראשונה שפגשתי אותה, ועם החיוך הראשון שלה ידעתי שלפניי עומדת אשת חסד אמיתית. 

אישה צנועה, שמבטיה טובים הם - על הזולת, על כל מה שקורה מסביב, על הכל. 

לאחר מכן עוד הספקתי לראות אותה בחתונה של קרובי משפחה שלי, כרגיל - עם אותה אישיות קורנת ומפיצה אור לכל עבר. 

מאז חלפו שבועיים, ואתמול בערב קיבלתי את הטלפון ששבר את לבי: על הקו הייתה דודתי שבישרה לי כי בתה של אותה אישה צדקנית הסתבכה בעקבות דלקת ריאות, ושהיא מורדמת ומונשמת. 

בדמעות היא בכתה אל תוך אוזני בקול נשבר: "שירה, צריכים תפילות... המצב גרוע..."

מעולם לא שמעתי את דודתי שבורה בצורה כזו. 

עזבתי את כל מה שעשיתי באותם רגעים, ופרסמתי בהידברות בקשה להתפלל עליה. היום, יממה לאחר מכן, התעניינתי בשלומה שוב. "היא עדיין באותו מצב אבל הרופאים אומרים שיש איזה שיפור כי אין חום. יותר מזה עדיין לא יודעים שום דבר", כתבה לי בת דודתי שהיא חברתה הטובה של החולה - אוריה שלומית בת סימה. 

בזכות התפילות שלכם, לאוריה כבר אין חום. יש שיפור במצבה, ועל כך נתונה תודתי לכם. אבל אנא, המשיכו בתפילות, המשיכו בעוד ועוד קבלות לרפואתה בין שאר חולי עמו ישראל ואנא עצרו את הכל והגידו תודה על הרגע הזה שבו אתם נושמים לבד ולא על ידי מכונת הנשמה - כי שום דבר בעולם שלנו הוא לא מובן מאליו. 

אנא התחזקו בקבלות לרפואת אוריה בת סימה, שתזכה להתעורר ולקום ממיטת חוליה בנשימה זו ממש, ולחיות חיים ארוכים וטובים ב"ה. הדליקו נר, התפללו, והזכירו לפני הקב"ה, ש"כל עוד הלב דולק - אפשר עוד לתקן".

תגיות:תפילותרפואה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה