חדשות בארץ

בלון תבערה נחת בגבעת זאב

כוחות משטרה הוזעקו למקום. חבלנים טיפלו בבלון ופינו את הממצאים להמשך חקירה

(צילום: דוברות המשטרה)(צילום: דוברות המשטרה)
אא

טרור בלוני התבערה ממשיך להתפשט.

בלון תבערה אותר הבוקר (שני) בחצר של בית פרטי ביישוב גבעת זאב, הסמוך לירושלים. כוחות משטרה הוזעקו אל המקום וסגרו את האזור. חבלנים טיפלו בבלון וניטרלו אותו, והעבירו את הממצאים להמשך חקירה. בחסדי שמיים, לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.

במשטרה שבים וקוראים לציבור לנקוט במשנה זהירות כאשר נתקלים בחפצים חשודים מעין אלו, העלולים להכיל חומר נפץ או חומרי בעירה מסוכנים. אסור לגעת בחפץ החשוד, יש להזעיק את המשטרה באמצעות מוקד 100, להרחיק בני אדם מהמקום ולהמתין להגעת כוחות המשטרה והחבלה.

זו אינה הפעם הראשונה בה בלוני תבערה חורגים מעבר לטווח של עוטף עזה. לפני כחודשיים וחצי התגלו שני בלוני הליום בחצר בית בשכונת גילה בירושלים. הבלונים היו עטופים בבד יוטה עם מספר גפרורים וחומר בעירה, ואחד מהם נחת על צובר גז. הבלונים לא התלקחו, ובחסדי שמיים נמנע אסון כבד. בשבועות שחלפו מאז, בלוני התבערה הפלסטיניים הגיעו גם ליעדים נוספים מחוץ לעוטף, ביניהם באר שבע, אפרת ובית חורון.

חמש שריפות לפחות פרצו אתמול בעוטף עזה כתוצאה משיגור בלוני תבערה מהרצועה. גם הבוקר ממשיכים הפלסטינים בניסיונות להצית את שדות העוטף. על פי דיווחים מהשטח, בלון תבערה נחת בעין הבשור.

תגיות:גבעת זאבבלון תבערה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה