סלבס בהתחזקות

מרגש: הזוכה בריאליטי עשתה תשובה, ונישאה בשידוך שהוצע לה מהרב שלה

זוכת תוכנית הריאליטי 'מאסטר שף' השפית מאיה קליין - חזרה בתשובה לפני כשנה, וזכתה לאחרונה להינשא בשידוך, על ידי בחור שהוצע על ידי הרב שלמה עופר

אא

משמח: על השפית מאיה קליין חלקנו שמענו לפני כארבע שנים, כאשר גרפה את הניצחון בעונה הראשונה של תוכנית הריאליטי 'משחקי השף'. אז נראתה השפית הצעירה כחילונית לכל דבר, אלא שמאז עברו הרבה מים בנהר, ובין כל עיסוקיה בתחום הקולינריה - קליין הספיקה להתקרב לדת, להפוך לבעלת תשובה ואף להינשא בשידוך מיוחד, שהגיע אל פתחה 'בהשגחה פרטית'. 

התחזקותה הרוחנית של קליין בת ה-32 קרמה עור וגידים לפני כשנה וחצי, ובד בבד להתחזקותה פתחה מסעדה כשרה והעבירה סדנאות קולינריות ברחבי הארץ. 

לאחרונה זכתה קליין להינשא בשידוך מיוחד שהוצע לה על ידי הרב שלמה עופר, הרב שלה. היות ומדובר בפרק ב' עבורה, בהתחלה זה היה קשה - אבל קליין התגברה על המניעות, והקימה בית נאמן בישראל למרות הכל. 

בפוסט שפרסמה ברשתות החברתיות ימים אחדים לפני חתונתה, כתבה קליין כך: "כבר לא מעט זמן שאני בתהליך של תשובה. אמנם אין לי תשובה לכל שאלה, אבל יש לי אהבה עצומה לתהליך שיום יום לוקח אותי למסע מופלא. תהליך שלימד ומלמד אותי לא לקחת שום דבר כמובן מאליו".

לדבריה, רק אחרי שהתחילה לחשוב באופן הזה הבינה מהי השגחה פרטית, ומהם ניסים גלויים.   

תגיות:חוזרת בתשובהשפיתהרב שלמה עופרמאיה קליין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה