ונשמרתם

ארה"ב: פוסט של אם לתינוק מסעיר את הרשת - לא תאמינו מדוע

פוסט של אם אמריקנית בשם ג'סיקה ויימן הצליח להסעיר את הרשת, ושותף למעלה מ-130,000 פעם ברחבי העולם. מדוע? 

אא

פוסט של אם אמריקנית בשם ג'סיקה ויימן הצליח להסעיר את הרשת, ושותף למעלה מ-130,000 פעם ברחבי העולם. בפוסט מבקשת ויימן להזהיר הורים אמריקניים מפני סכנה שעלולה להיות קטלנית עבור תינוקות, ומעט מן ההורים מודעים להיקף והעוצמה שלה. 

בפוסט הארוך שלה מתארת ויימן מפיירלנד שבאינדיאנה ארה"ב, את הסכנה הטמונה בשולחנות פלסטיק ציבוריים מתקפלים, כאלו שניתן למצוא גם בארץ ומיועדים להחתלת תינוקות. "לפני שאתם שמים את התינוק שלכם בקרבת המקומות הללו, תמיד תמיד תדאגו לנגב אותם קודם במגבונים ולפרוש עליהם שמיכה שמיועדת אך ורק לזה", פותחת ויימן וכותבת. 

לדבריה, יש להימנע ממגע של השמיכה הזו עם התינוק לאחר מכן בשל ה'סימנים השחורים' שמופיעים על השולחנות הללו לא פעם. ויימן ממשיכה ומתריעה על סכנה שלדבריה הולכת וגוברת במיוחד בארה"ב, בשל ריבוי ההומלסים והמכורים לסמים שמשתמשים בשירותים הציבוריים בשעות שבהם לא ניתן למצוא בהן אף אדם - שעות הלילה. 

"אתם רואים את הסימנים השחורים הללו?", היא כותבת. "אולי אתם לא יודעים אבל אלו הם סימנים של כפיות שרופות, שמשמשות את המכורים לסמים. מהכפיות האלה נופלות לשולחן לא פעם שאריות של הרואין וסמים קשים אחרים, שבמגע עם עור התינוק העדין והפגיע יכולים להיות מסוכנים וקטלניים".

 

איך נשמור עצמנו ממחלות שמועברות בשירותים ציבוריים?

בראיון ל'דיילי מייל' הבריטי הסבירה ויימן כי הידע שלה נובע מהעובדה שהיא בעצמה הייתה מכורה לסמים, אך נגמלה מהם והבטיחה לעצמה שברגע שזה יקרה והיא תהיה 'נקייה' - היא תזהיר את ההורים מפני הסכנה הנוראית הזו, שאף אחד כמעט לא יכול היה להעלות על דעתו. 

בכל מקום ציבורי צריך לשמור על היגיינה מתאימה, ולהשתדל שלא לבוא במגע ישיר עם חפצים שיכולים להכיל בתוכם ריכוזי חיידקים גדולים. אך בשירותים ציבוריים ובמקומות שבהם יש ריכוזי הומלסים גדולים, הדבר חשוב פי כמה - וצריך להביא את כולנו לידי התבוננות ושמירה. 

איך נשמור עצמנו ממחלות שמועברות בשירותים ציבוריים? לפניכם כמה עצות חשובות:

1. דאגו לשאת איתכם תמיד בתיק תכשיר ג'ל אנטיספטי שמשמיד חיידקים. הסיבה: לא תמיד הסבון בשירותים הציבוריים הוא מספיק חזק ואיכותי כדי לבצע את פעולת חיסול החיידקים. 

2. הימנעו מהנחת החפצים האישיים שלכם על הרצפה. עדיף לתלות אותם או לבקש ממישהו שיחזיק אותם עבורכם.  

3. אזור האסלה מאוד נגוע בחיידקים, ובזמן הורדת המים - הם מתפזרים לכל עבר. לכן, לפני שאתם מורידים את המים, עדיף שתקחו חתיכת נייר ותורידו בעזרתה את מכסה האסלה כדי למנוע את ההתפזרות המיקרוביולוגית הזו סביבכם. 

4. שטפו ידיים במשך לפחות 30 שניות, והקפידו על שטיפה יסודית בין האצבעות ובגב היד. בכל מגע עם הברז השתמשו בנייר ולא במגע ישיר של הברז עם עור ידיכם. 

תגיות:אמהותאזהרהארה"בילדיםפוסט

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה