פעילות הידברות

סליחה, מחילה ו... כפרה! בואו לתרום אונליין בהידברות

כולנו רוצים שנה טובה ומאושרת. כולנו מתפללים שתכלה שנה וקללותיה, ובדמעות שליש מייחלים שתחל שנה וברכותיה. בהידברות נותנים לכם את הדרך להגיע לזה.

אא

כבר יותר מחודש שכולנו מבקשים סליחה ומחילה. ולקראת יום כיפור, גם מבקשים כפרה. בספרים מבואר, שסליחה זה על עברות בשוגג, חטאים. מחילה זה על עברות במזיד, עוונות. וכפרה, שזה הכי קשה, זה על עברות של ב'דווקא' פשעים.

לב יודע מרת נפשו, וכל אחד רוצה להגיע ליום הכיפורים נקי ומטוהר מכל מה שהיה בשנה שעברה. שהחתימה של יום כיפור תעניק לו שנה של אושר וברכה. יש כאלה שזקוקים נואשות לפרנסה. יש כאלה שמחכים בדמעות לזיווג. ויש כאלה שמתרוצצים בין הרופאים לבריאות או לזרע של קיימא. הצד השוה שבכולם, זה הרצון לזכות לקיום משאלות ליבנו לטובה.

אבל כדי לזכות לזה, קיבלנו מתנה מיוחדת הקרויה יום כיפור. ביום הזה הקב"ה מוחל את עוונות עמו ישראל ברחמים, וגוזר את דינם לחיים טובים. והתפקיד שלנו זה להתכונן כיאות ליום הקדוש והנשגב. ומנהג ישראל קדושים לפדות את הנפש המלוכלכת בתרנגול או בדג, וכך לזכות לנפש חדשה ונקיה. עושים זאת לפני יום כיפור, וזו ה'כפרה' הגדולה ביותר, שהיא גם על הדברים החמורים. אך בימינו שאין התרנגולות מצויים בידינו, נהוג לפדות את הנפש בכסף לצדקה. צדקה של טהרה ונקיון. צדקה שתנקה אותנו מכל מה שעשינו ותבטיח לנו שנה טובה ומתוקה.

והידברות נמצאת גם פה בשבילכם. בהידברות מקפידים לעשות זאת בהידוק המושלם ביותר. 100% מכספי פדיון הכפרות שלכם מועברים למאות אלפי משפחות וילדים שמחכים נואשות לסלי המזון של הידברות, הם הזכות הגדולה והמשובחת שלכם. זו הדרך של מנהג ישראל קדושים לקראת היום הקדוש, לשמח את אותם נזקקים בימי החגים, לזכות אותם בשמחת חג אמיתית. ולזכות אותכם במחילה סליחה וכפרה. ולזכות אותכם בשנה טובה ומתוקה.

אז איך עושים את זה הכי מהודר? לוקחים סכום כסף לפחות בשווי תרנגול. לכל אחד מבני הבית סכום כסף נפרד, ולמעוברת לוקחים כפול, גם בשביל העובר. והמהדרים מוסיפים ככל היותר, כדי לזכות ליותר. ומסובבים מעל הראש כפי הנוסח המופיע בסידורים. ומיד לאחר מכן מתקשרים להידברות, מוקד הצדקה הגדול והמהודר. ותורמים את הכסף באשראי. והכסף מועבר עד לחג לכל אותם משפחות וילדים עניים.

שנה טובה ומבורכת.

 

מקיימים עכשיו 'פדיון כפרות בהידברות' בהידור!

כנסו עכשיו ותעברו את דמי הפדיון כפרות לנזקקים,

שיהיה גם להם מה לאכול בחג..

תגיות:כפרותהידברות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה