פעילות הידברות

איך אפשר לעמוד מול דמעות של ילד? אנחנו בהידברות לא נותרים אדישים

דמעות הילדים והנזקקים לא יתייבשו מעצמם. רק אם אנחנו קצת נתאמץ נוכל לעזור להם לשמוח בחגים. אנו מזמינים גם אותך לשותפות איתנו במצוות הצדקה לעניים

  • כ"ג אלול התשע"ט
אא

אין ספק שאחת המחלקות המצמררות ביותר בהידברות זו מחלקת חסד. הפניות שמגיעות לשם מחרידת כל אדם שיש לו לב בשר. משפחה מפורקת עם שש ילדים שהרווחה הולכת להוציא אותם מהבית. משפחה לילד חולה סרטן ששני ההורים נאלצו לעזוב את העבודה, והטיפולים עולים הון תועפות. אמא צעירה שבמסירות נפש החליטה לא להפיל את הילד ולגדל אותו לבד. ועוד מקרים שבחלקם הרב זמיר כהן מטפל אישית. יהודים רבים ששמע ליבו הרחום של הרב הגיע לאוזניהם, ויודעים שהוא לא יוכל לסרב לבקשם. ואכן הרב זמיר עושה כל מאמץ כדי לעזור להם, ומפנה מסדר יומו העמוס כדי לדאוג להם אישית.

יהודים אלו יושבים כעת בביתם, דמעותיהם הרותחות הזולגות למול המקרר וארונות המטבח עושים רעש גדול בשמים. ובורא העולם הבטיח, "אם אתה משמח את שלי, אני משמח את שלך". איזו התרגשות תהיה בפמליא של מעלה כשאותם ילדים ישבו בחיוך ובשמחה לשולחם החג עמס בכל טוב.

ובסך הכל לא מדובר כאן בסכומים גבוהים. בסכומים יחסית נמוכים ניתן לזכות בהבטחה, "אני משמח את שלך. וכשכל באי עולם יעברו לפני הקב"ה בראש השנה, ויעמדו שמה מלאכים מליצי יושר, ובידיהם סלים מלאים בשר ודגים ושאר מטעמי החג. בודאי הזכות הגדולה הזו תכריע עבורכם את הכף לשנה של שמחה ואושר.

חייגו עכשיו 073-222-1212 ותזכו להבטחה האלוקית לשנה טובה ומתוקה. לפרטים נוספים לחצו כאן.

תגיות:חסדתרומות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה