עלון הידברות

אפילו ב"אינטל" קוראים את עלון הידברות

מריאור מפיצה את עלוני הידברות במרכז תל אביב – ומגיעה גם למקומות מפתיעים במיוחד. קראו את סיפורה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

לפני מספר שבועות התקבל מייל מעניין במערכת הידברות, מאישה ששמה מריאור. וכך נכתב בו:

"שלום לכם. הייתי חייבת לומר זאת עכשיו – אני מפיצה שלכם. ואני, שמחלקת, גם לוקחת לעצמי ולקרובי עלון...

היום פשוט בכיתי בליבי, ואסביר: אני, כמפיצה, מקבלת בכל פעם עלונים לשבועיים. אבל אני כל כך רוצה לקרוא עוד, שאחד לא מספיק לי, אז אני תמיד קוראת את שניהם. הפעם, ממש כך, קראתי את שניהם ולא נשאר לי ספר לקרוא במקום. אפילו הרצתי אנשים שישיגו לי משהו תורני לקרוא לשבת... (כן, מצחיק לשמוע. גם בבית צוחקים עלי שאני מתחילה שבת ביום ראשון... אבל לא משנה) ופתאום, בלי משים – אני פותחת את הדלת ורואה עלונים חדשים, שהבאתם שלא כהרגלכם ביום ראשון, של השבועות הבאים.

אני ממש מאושרת!!! ושתדעו, שאפילו ב"אינטל" מחולקים העלונים שלכם".

לא יכלנו להשאיר מייל כזה בלי לשמוע קצת יותר, אז פנינו אל מריאור, ובקשנו לשמוע עוד על הפצת העלון ועל התגובות שהיא מקבלת. אנחנו מביאים לכם את הסיפור שלה, במילים שלה, וכל מילה נוספת מיותרת.

אני קוראת את עלון הידברות כבר כמה שנים טובות. אני נהנית מאד לקרוא אותם, וממש מחכה שתגיע שבת כדי שאוכל לקרוא את העלונים. בכל שבוע מחדש אני חושבת לעצמי שהיה צריך לעשות אותו קצת יותר עבה... עם כל כך הרבה חומר איכותי, הוא נגמר לי יותר מידי מהר!

לפני כמה שנים ראיתי בעלון עצמו פרסום שמציע אפשרות של זיכוי הרבים, באמצעות הפצה של העלונים. רציתי מאד לעשות את זה, זה קסם לי והתאים לי, חוץ מבעיה אחת – לא יכולתי להרשות לעצמי לשלם את עלות המנוי...

בכל זאת התקשרתי, סיפרתי על עצמי קצת ואמרתי שאני רוצה מאד להפיץ, ואין לי אפשרות. מעבר לקו התרגשו מאד, ואחרי זמן קצר הצליחו להצמיד לי תורם, שמאפשר לי להפיץ את העלונים באזור שלי, בלי שאשלם עליהם בעצמי.

את העלונים של הידברות אני מחלקת באזור דיזינגוף בתל אביב. בעיקרון, אני מחלקת אותם בבית הכנסת באזור. בפועל – אנשים פוגשים אותי כבר ברחוב, בדרך לבית הכנסת, וממש לוקחים לי עלונים מהידיים. כל העלונים שבחבילה שלי נחטפים ברגע, לפעמים עוד לפני שאני מספיקה להגיע לבית הכנסת עצמו! אני מחלקת לפעמים גם בחנויות באזור, וכולם תמיד נהנים ומרוצים.

העלונים של הידברות הגיעו אפילו ל"אינטל". יש לי מכר שעובד ב"אינטל", ולפני תקופה התחלתי לתת לו כמה עלונים לחלק בעבודה. יש במקום גם בית כנסת, והוא התחיל לחלק בו את העלונים. תוך זמן קצר הגיעו תגובות נלהבות, לא נשארו לו עלונים. כל העובדים לקחו ונהנו, והוא שומע עוד ועוד כמה רוצים את זה שם.

אני רוצה להודות להידברות על ההשקעה בעלון, ועל שניתנה לי הזכות לזכות את הרבים בצורה כל כך נעימה ופשוטה. יישר כח!

 

מעוניינים לקבל את העלון לחלוקה והשתתפות בהוצאות? חייגו 073-2221388 או מלאו פרטים כאןכך תקבלו 50 עותקים לחלוקה מדי שבוע, לזיכוי הרבים. מומלץ ביותר! ועכשיו מבצע - חודש ראשון ללא תשלום (בהתחייבות לשלושה חודשים). לחצו כאן להצטרפות.

 

תגיות:עלון שבתהפצהעלון הידברותחברת אינטל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה