חדשות בארץ

בקרוב: מהפכה בעולם הקרמבו – יימכר ללא עטיפת האלומיניום

חברת גלידת שטראוס הודיעה על כוונתה להפסיק את שיווק הקרמבו בעטיפתו הנוסטלגית, כחלק מהמהלך להפוך לידידותית יותר לסביבה וכדי לצמצם את עלויות הייצור

(צילום: Hadas Parush/Flash90)(צילום: Hadas Parush/Flash90)
אא

למי מכם שהתמכר לקרמבו אך ורק בשל עטיפת האלומיניום המרשרשת שלו, צפויה בקרוב אכזבה: חברת גלידת שטראוס מבית "יונילוור" הודיעה כי בכוונתה להפסיק את שיווקו של הקרמבו בעטיפתו הנוסטלגית. הידיעה פורסמה לראשונה באתר ynet.

צעדה של החברה בא במסגרת המהלך בו היא נוקטת להפוך לידידותית יותר לסביבה, וגם כמובן כדי לצמצם את עלויות הייצור. לטענתה, היא תחסוך בכך למעלה מ- 13 טון של אלומיניום בשנה. החברה הבהירה כי העובדים שתפקידם לעטוף את הקרמבו באופן ידני, אחד אחד, לא יפוטרו; הם יועברו לפסי ייצור אחרים במפעל.

ה"גזירה" החדשה נגד עטיפת האלומיניום תיכנס לתוקפה בחודש הבא, עם פתיחת עונת הקרמבו, אך בשלב הראשון היא תחול אך ורק על הקרמבואים הנמכרים באריזות שמיניה. אריזות אלו, העשויות מפלסטיק קשיח הניתן למחזור, ישודרגו כדי לאפשר את הכנסתו של מעדן החורף העדין לתוכן ללא עטיפה, מבלי שייגרם לו נזק ומבלי לפגוע בטריותו. כל מי שחשקה נפשו דווקא בקרמבו עטוף – יוכל למצוא אותו בינתיים במארזים של 20 ו- 30 יחידות, העשויים מקרטון. כאשר יימצא פתרון טכנולוגי שיאפשר לשמור על הקרמבו נטול העטיפה באריזות גדולות אלו – תפסיק החברה לחלוטין את שיווקו של הקרמבו עם עטיפת האלומיניום.

ולכל מי שחושש שהורדת העטיפה מהקרמבו תפגע בהנאת החיך שלו, החברה מרגיעה: "וידאנו שמרקמו, טעמו ואורך חיי המדף של הקרמבו יישארו כשהיו".

חברת "יונילוור", המחזיקה במותג של הקרמבו, הודיעה לאחרונה לקמעונאים כי בחודש הבא יתייקר הממתק החורפי ב- 7.5% - 8 אגורות ליחידת קרמבו. העלייה תחול במארזים של 20 ו- 30 יחידות, בעוד שמחירו של מארז 8 יחידות נותר ללא שינוי.

מהחברה נמסר כי בשנים האחרונות חלה "שחיקה דרמטית של הרווחיות בייצור הקרמבו". שחיקה זו נגרמה בשל העלייה בשכר המינימום והתייקרות התשומות, ו"הפכה את ייצור הקרמבו ללא כדאי". החברה הוסיפה כי היא "נקטה בצעדי ייעול בתהליכי הייצור במפעל, כדי לצמצם למינימום את העלייה במחיר לקמעונאי, העומדת על 8 אגורות ליחידת קרמבו".

תגיות:קרמבוגלידת שטראוסיונילוור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה