חדשות בארץ

השלישייה הופרדה בלידה, ורק כעת מתבררת הסיבה ההזויה לכך

סיפור שטפח נוסף ממנו התגלה באחרונה, שופך כעת אור על סוגייה כאובה במיוחד של שלושה אחים שהופרדו בזמן לידתם ורק כעת מתברר שהפרדתם הייתה סוג של ניסוי חברתי, שתפקידו היה לבדוק פרמטרים של 'תורשה מול סביבה'

אא

סיפור שטפח נוסף ממנו התגלה באחרונה, שופך כעת אור על סוגייה כאובה במיוחד של שלושה אחים שהופרדו בזמן לידתם ורק כעת מתברר שהפרדתם הייתה סוג של ניסוי חברתי, שתפקידו היה לבדוק פרמטרים של 'תורשה מול סביבה'. 

את הניסוי השנוי במחלוקת הוביל הפסיכולוג הנודע ד"ר נויבאואר שהצליח לרתום סוכנות אימוץ שהסכימה לעזור לו בניסוי שלו, והפרידה בין שלושת האחים כבר בעת לידתם. 

האחים - בובי, אדי ודייויד נולדו בשנת 1961 בבית החולים המקומי בלונג איילנד, בהפרש של שניות זה מזה, אך הופרדו ונשלחו לשלוש משפחות שונות שאימצו אותם. בוחן מטעם ד"ר נויבאואר הגיע אל בית המשפחה פעם בשבוע על מנת לתעד את התפתחותו של הילד, אך אף אחד מבין ההורים המאמצים לא שיער בנפשו שילדם הוא חלק משלישייה שהופרדה. הפרט הזה הוסתר מעיני כל. 

בשנות ה-80, בהיותם בני 19, שבו האחים והתאחדו - כשסיפורם יוצר הד תקשורתי גדול במדינה, אלא שרק בשנים האחרונות התברר גודל האבסורד שבהפרדתם: "אנחנו מבינים היום שנפלנו קורבן לניסוי והיינו עכברי המעבדה במחקר הפסיכולוגי הזה", אומרים השלושה. 

תגיות:הפרדהשלישייהניסוי חברתי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה