חדשות בעולם

טראמפ: אם ידיחו אותי מתפקידי – כולם יהיו עניים מאוד

בראיון לרשת "פוקס" התייחס טראמפ לאפשרות שהדמוקרטים יפתחו בהליך להדחתו: "אינני יודע איך אפשר להדיח מישהו שעשה עבודה כל כך טובה"

(צילום: שאטרסטוק)(צילום: שאטרסטוק)
אא

נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, הגיב היום (חמישי) לספקולציות, שגברו בימים האחרונים, אודות האפשרות להדחתו מתפקידו.

בראיון לרשת "פוקס ניוז", אמר טראמפ: "אם ידיחו אותי, אני חושב שהשוק יתמוטט. אני חושב שכולם יהיו עניים מאוד".

הקריאות במפלגה הדמוקרטית לניהולו של הליך הדחה נגד טראמפ גברו בימים האחרונים, בעקבות ההתפתחויות המשפטיות בענייניהם של מקורביו: מנהל הקמפיין שלו לשעבר, פול מנפורט, הורשע בשמונה עבירות מס, ואילו עורך דינו לשעבר, מייקל כהן, חתם על עסקת טיעון עם הרשויות הפדרליות, במסגרתה הודה בהונאת מס ובעבירות שונות על חוקי הבחירות במהלך מסע הבחירות לנשיאות ב- 2016. הודאתו של כהן עלולה לסבך את טראמפ מבחינה משפטית ופוליטית, וגם במפלגה הרפובליקנית ישנם גורמים המביעים אי נחת מהתנהלותו של הנשיא ולא ממהרים לגבות אותו מחשש לנזקים אלקטורליים שייגרמו להם בבחירות האמצע לבתי הנבחרים שיתקיימו בחודש נובמבר.

בראיון ל"פוקס ניוז" השתבח הנשיא האמריקני בהישגיו הכלכליים לאורך הקדנציה, שלדבריו לא היו מתרחשים אלמלא נבחר לנשיא: "ללא החשיבה [הכלכלית] שלי, היית רואה מספרים שאתה לא מאמין. אני נפטרתי מהרגולציות, קיצוץ המס היה דבר אדיר". הוא הוסיף כי אינו יודע "איך אפשר להדיח מישהו שעשה עבודה כל כך טובה".

טראמפ נשאל בראיון איזה ציון היה נותן לעצמו ולכהונתו כנשיא. לשאלה זו השיב טראמפ "A פלוס", והוסיף: "אני לא חושב שהיה נשיא שעשה מה שאני עשיתי בתקופה כל כך קצרה, אפילו לא שנתיים – קיצוצי המס הגדולים בהיסטוריה, שני שופטים נהדרים שייבחרו בקרוב לבית המשפט העליון... אתה מסתכל בכל הדברים שעשינו עם הרגולציות, הכלכלה נמצאת במצב הטוב ביותר מעולם בכל ההיסטוריה".

טראמפ ציין כי התחום היחיד בו לא הצליח הוא עם התקשורת: "היא לא מסקרת אותי באופן הוגן. הם הרי הרגו אותי במהלך מסע הבחירות. ממש הרגו אותי. אמרתי [לעצמי] שאחד הדברים הטובים בניצחון הוא שהראיתי להם, ועכשיו אני עומד לקבל תקשורת הוגנת. אך זה נעשה גרוע יותר".

תגיות:כלכלהדונלד טראמפ

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה