חדשות בארץ

מטלטל את הרחוב החרדי:"כשחיללתי שבת - הכאבים תקפו, כששמרתי אותה - הכל נעלם"

סיפור מסעיר ומרגש במיוחד מטלטל בימים אלו את הרחוב החרדי בבני ברק: אישה קיבלה על עצמה לאחרונה לשמור שבת - מהסיבה הכי הזויה שיכולה להיות

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא
סיפור מסעיר ומרגש במיוחד מטלטל בימים אלו את הרחוב החרדי בבני ברק, על אישה שקיבלה על עצמה לאחרונה לשמור שבת - מהסיבה הכי הזויה שיכולה להיות. האישה הגיעה לנחם את בני משפחתו של הרה"ג נחום אפל ז"ל - רב חשוב בקהילת ויז'ניץ, שנפטר לפני שבועות אחדים.
 
בניחום האבלים סיפרה האישה - שאיננה שומרת תורה ומצוות, כי הגיעה לנחם את בני המשפחה בעקבות תרומת הכליה שקיבלה מבן משפחתו של הרב אפל - תרומה שלא רק שהצילה את חייה, גם גרמה לה להתחזק ברוחניותה ולקבל על עצמה את שמירת השבת. במהלך השיחה עם המשפחה האבלה סיפרה האישה על הטריגר שהוביל אותה להחלטה לשמור שבת, וכך אמרה: "בכל פעם שהייתי מחללת את השבת - הרגשתי כאבים חזקים שמפלחים את גופי", סיפרה האישה. "אני לא אישה דתייה, אבל בכל פעם שהדלקתי אש בשבת או עשיתי פעולה אחרת של חילול שבת, הכאבים תקפו אותי ולא הבנתי למה".
 
 

מרגע שהתחלתי לשמור שבת - הכאבים נעלמו כלא היו"

 
עוד הוסיפה האישה וסיפרה כי היות וכבר קיבלה את התרומה, לא הייתה כל סיבה שבגללה היא אמורה לסבול כאבים כאלה - ולכן החליטה להיוועץ ברופאים שמצדם גם כן לא הבינו מה יכול להיות המקור לכאבים הללו. שהרי הניתוח עבר בצורה מעולה, והכליה מתפקדת היטב בגופה.
 
חלפו הימים, וככל שהכאב התגבר כך מצאה האישה את עצמה חושבת יותר ויותר מה יכולה להיות הסיבה לכאבים הללו. "ויום אחד הבנתי שאולי זה קשור לזה שאני מחללת שבת, כי הכליה שקיבלתי הייתה של אדם שומר שבת. זה היה רמז מלמעלה בשבילי, שאני גם צריכה לשמור את השבת הקדושה", אמרה.
 
עד מהרה הפך הסיפור המדהים (שחשף לראשונה החוקר התורני הרב משה בלוי) לסנסציה ברחוב החרדי של בני ברק, ומשם התפשט והגיע אף לערים נוספות - בהן עשה רעש גדול, וגרם להתחזקות רוחנית עצומה. "מרגע שהתחלתי לשמור שבת - הכאבים נעלמו כלא היו", הדגישה האישה בפני הנוכחים בשבעה, במטרה לחזק את הסובבים.
תגיות:תורםחרדיםכליהשמירת שבתמטלטל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה