גלריות

קירות או לא להיות: רעיונות הצביעה שלא תרצו לפספס

טכניקת צביעת הקירות באמצעות צורות גאומטריות תופסת תאוצה בשנים האחרונות. למי זה מתאים, איך משתמשים בה ומהי התוצאה שמתקבלת? לפניכם טעימה מעניינת 

אא

הוויכוח הכי סוער שאני יכולה למצוא את עצמי בתוכו הוא האם להשאיר את הקירות לבנים וחלקים (או לפי הלקסיקון שלי משעממים עד מוות) או לצבוע אותם בצבעים מעניינים שיעניקו לבית  את הייחודיות של מי שגר בתוכו. 

אז נכון שאני עדיין לא אמיצה מספיק כדי ללכת על צורות גאומטריות - טרנד שהפך לחם בתחום עיצוב הבתים בשנים האחרונות - אבל תנו לי כל קיר בצבע אחר ורהיטים צבעוניים ושמחים, וזה לגמרי עושה אותי מאושרת. 

צביעת קירות בטכניקה של צורות גאומטריות לא מתאימה לכל אחד, אבל אין ספק שהיא מעניקה עניין מסוג אחר בבית שבו בחרו להשתמש בה. הקירות הופכים פתאום את עורם, ולמרות שמדובר בצבעים ומסקינג טייפ בלבד - זה נראה הדבר הכי יוקרתי בעולם. 

כל מה שצריך הוא בסך הכל להדביק את המסקינג טייפ בעובי הרצוי על הקיר שאותו אתם רוצים לצבוע - ואז לבחור בצבעים הרצויים, ולצבוע את החלקים שמתקבלים בין פסי הדבק, בדיוק כמו כאן:

 

קיר לבנים הפך בשנים האחרונות לעסק יקר במיוחד, בעקבות הביקוש הפתאומי שצץ בשוק. אבל האם באמת אנחנו מוכרחים לשלם הרבה כסף כדי ליהנות מהתוצאה הסופית, או שאנחנו פשוט יכולים להסתפק בצביעה עצמית כפי שניתן לראות כאן?

לא יודעת מה איתכם, אבל הסיכוי שלי להיות מאושרת עם התוצאה הוא הרבה יותר גבוה כשאני עושה את זה בעצמי, גם אם התוצר הסופי רחוק מלהיות מושלם. 

כל דבר שאנחנו משקיעים בו את הטאצ' שלנו הוא הרבה יותר אהוב ויפה בעינינו, ועל אחת כמה וכמה כשמלווה לזה הידיעה שלא הוצאתם סכומי עתק מהכיס - עד לשיגעון העיצובי הבא. 

 

אומץ - זה בדיוק מה שנדרש כדי ללכת על הטכניקה הבאה שבה רק הפינות מקבלות גוון אחר ושונה משאר חלקי הקיר. 

אם אתם מוסיפים וילון, כד יפה ומצעים בצבע תואם - יכול להיות שתיהנו מהתוצאה הסופית. אליי זה לגמרי לא מדבר, יותר מדי 'נקי' בשביל הנפש הצבעונית שבי שמשוועת להתפרע על הקיר עם כל צבעי הקשת. 

טוב, כשמדברים על טכניקות צביעה ש'יוצאות מהקופסה' - הדבר האחרון שאנחנו מצפים למצוא על הקיר הוא ריבועים. 

גם לזה אני אישית פחות נמשכת, אבל יש אנשים שקשה להם עם שינויים גדולים. שהם צריכים שינויים בקטן, ולדידם גם ריבועים מהסוג הזה עושים את העבודה - יופי יופי. 

אני הייתי מרגישה סוג של פחד קלסטרופובי להיכנס לחדר כזה, והתחושה היא שכבר בהתחלה הריבועים שלו 'חונקים' אותי בתוכם. מה איתכם?

 

אפשר גם לטפס על הרים בזמן ששותים קפה...

 

או לבחור בפסים לגמרי מדויקים כמו מסילת רכבת...

 

 

ואפשר גם ללכת 'על בטוח' ולבחור צבע בולט ויפה - ולהחליט שצובעים רק פינה אחת בבית. בתמונה זו, השילוב של הצבע עם המדפים הוא שילוב מנצח. 

ואחרי שסיימנו את הסיור בארץ ה'דיוק', 'הרציונל' וה'לא לצאת מהקווים' - הרשו לי להתפרע קצת על הקיר 'שלי' ולהציע דרך אחרת לגמרי:

תגיות:גלריהעיצוב הביתהום סטיילינג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה