גלריות

רעיונות קטנים - שמחה גדולה: כך תפיחו חיים בבית שלכם, במינימום מאמץ

מכירות את ההרגשה הזו כשהידיים בוערות בכם ומחפשות דרך לשנות את פני הבית, ולהפיח רוח חדשה ברהיטים הקיימים? לפניכן כמה רעיונות קסומים שיעשו את ההבדל בין משעמם למעניין וכיף לחיות בו

אא

יש לכם מדף קיר צר שאי אפשר לתלות עליו שום דבר? נצלו אותו כדי לשים עליו עציצים קטנים - שמצד אחד לא יתפסו מקום, ומצד שני ישוו לו מראה 'מלא'. 

 

הכניסה לבית מדי שגרתית? תלו מראה, והניחו עציץ יפה או שידה מעניינת לצדה. לא תאמינו איך השינוי הזה ישפיע על הכניסה שלכם לבית. 

 

אם אין לכם ילדים קטנים בבית, זו הזדמנות פז לנצל את הפינות לטובת עציצים - ואם אין לכם זמן להשקות, גם עציצים מלאכותיים יעשו את העבודה לא פחות טוב. 

 

הסלון שלכם קטן מדי ואפשר להכניס אליו רק ספה ומקסימום כורסא נוספת? זכרו שהכל בחיים הוא עניין של הסתכלות, וכשהדברים מסודרים בצורה שנותנת תחושת 'מלאות' - גם הסלון הכי קטן יהפוך למקום ביתי וחמים שכיף לבלות בו. בתמונה זו ניתן לראות כיצד באמצעות סדר נכון נוצרת תחושה של מקום שמזמין אליו, ואל תזלזלו בפריטים הקטנים: כד יפה, עציץ, מנורה עומדת, שטיח ושולחן קטן - כל אלו נותנים תחושה של 'יש'. 

 

אנחנו כנשים מעריכות יופי ואסטתיקה, ואין פינה בבית שלא מקבלת את תשומת הלב המירבי כשזה מגיע ליופי. לפיכך, גם באמבטיה חשוב שניצור תחושה של סדר, ניקיון ויופי. 

לא תמיד מוכרחים להשקיע הון תועפות כדי לשוות מראה מכובד לאזור מסוים בבית. לעתים, כל מה שצריכים הוא קצת יצירתיות ומחשבה איפה להניח כל דבר, וכיצד: בפינה זו למשל הפריטים נבחרו בקפידה, והתמקדו בצבע הלבן שמשדר נקיות. 

עציצים משרתים אותנו לא פחות גם כאן, ושימו לב לתחושה הנעימה שיוצרים סלי הנצרים היפהפיים - שמצד אחד שומרים על הסדר והניקיון, ומצד שני משווים מראה מכובד ונקי לאזור האמבטיה. 

 

פינת העבודה שלכם משעממת מדי? במקום לצבוע את כל הבית או לקנות רהיטים יקרים, תוכלו לצבוע קיר אחד או לשים עליו דוגמה מעניינת של טפט. את שולחן העבודה אתם יכולים לצבוע גם כן באותו צבע של הקיר, וכך תתקבל התאמה מושלמת. 

כיום ניתן לצבוע רהיטים יד שנייה לגוונים יפהפיים, ואף להחליף ריפוד במינימום השקעה - עם דוגמאות בדים יפהפיות שאתם יכולים לבחור לבד. 

בתמונה זו ניתן לראות את השינוי המדהים שנעשה בחדר עבודה קטן: הקיר נצבע לפסי שחור לבן, שולחן העץ התחדש בגוונים כהים אך רגליו נשארו במקצת בצבען הקודם, וילון לבן נוסף לחלון שליד, והכיסא הוחלף משחור ללבן. שימו לב גם ל'פריטים' המשלימים שזה השטיח ומנורת השולחן הלבנים, שמשווים לחדר מראה נפלא ו'מסודר'. 

אם אתם לא חסידים של שחור-לבן, תמיד ניתן לשבור את זה באמצעות הוספה של עציץ וכרית בצבע שונה, כפי שנעשה כאן באמצעות הגוון הוורוד. אבל במקרה הזה גם צהוב היה עושה את העבודה לא רע בכלל...

תגיות:גלריהעיצוב הבית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה