ונשמרתם

"פתאום שמעתי את הילדה צורחת": איך ביקור תמים בגן השעשועים הופך לסיוט?

כשדאונה רייט לקחה את בתה בת הארבע אסיה לפארק השכונתי - היא לא חשבה שזה הולך להיגמר בסיוט אחד גדול. המטרה הייתה ליהנות מהשמש הקייצית, ולתת לילדה הזדמנות לעשות את מה שכל הילדים בגילה עושים - משחקים ומוציאים קצת מרץ. אלא שדווקא שם חיכתה ה'אויבת' מספר אחת שלהם

החום שנמדד במגלשה הסוררת (צילום מתוך יוטיוב)החום שנמדד במגלשה הסוררת (צילום מתוך יוטיוב)
אא

כשדאונה רייט לקחה את בתה בת הארבע אסיה לפארק השכונתי - היא לא חשבה שזה הולך להיגמר בסיוט אחד גדול. המטרה הייתה ליהנות מהשמש הקייצית, ולתת לילדה הזדמנות לעשות את מה שכל הילדים בגילה מתלהבים כל כך לעשות: לשחק במרץ בגן השעשועים, וליהנות קצת. 

"זה היה יום חם, אבל יצאנו מהבית עם מים, תכשיר הגנה מפני השמש, כובע ומשקפיים", משחזרת האם. "ידעתי שהשמש יכולה לעשות הרבה נזק אם לא נשמרים ממנה בצורה נכונה, ואני תמיד נערכת בכל מה שצריך לפני שאני יודעת עם הילדים מהבית ביום חם".

על פי הדיווח, האם התיישבה על אחד הספסלים במקום ונתנה לבתה להשתובב עם שאר הילדים שהכירה. "הם שיחקו בנדנדה ובעוד כמה מתקנים, לפני שראיתי אותה הולכת בעקבות כמה מהם למגלשה", מספרת האם, שהמשיכה לשבת בספסל ולקרוא ספר ברוגע. 

"הספקתי לצעוק לה ש'תיזהר' לפני שהיא רצה למגלשה, אבל אז שמעתי אותה צורחת בצורה מפחידה. רצתי אליה מתוך מחשבה שהתרחיש הגרוע ביותר קרה".

כשהגיעה לבתה מצאה אותה במצב אבסורדי: "העור שלה ברגליים התקלף כתוצאה מהכוויות שקיבלה מהמגלשה", מספרת דאונה. "זה היה עצוב ומפחיד. הרגשתי כל כך רע בשבילה, אבל לא ידעתי מה לעשות. העור שלה פשוט נעלם ובמקומו הופיעו כוויות אדומות מזעזעות".

את התמונות המחרידות העלה דאונה לעמוד הפייסבוק שלה, עם אזהרה חמורה להורים - להיות עירניים במתקני השעשועים, ולבדוק את רמת החום שצברו המגלשות. 

כבר באותו ערב הודיעה דאונה על המקרה לרשויות בעיר, שהגיעו למגלשה המדוברת עם אקדח מיוחד למדידת טמפרטורה - שקבע כי המגלשה צברה חום של 155 מעלות בשמש - מה שבעצם הופך אותה לבלתי נסבלת למגע.  "אסיה שלי נשארה עם צלקות מהפצעים שלה. אני לא רוצה שזה יקרה גם לילדים שלכם", היא אומרת ומוסיפה: "כולם אומרים 'לי זה לא יקרה, אין סיכוי שהילד שלי יכווה', אבל אני אומרת שזה יכול לקרות גם לך", היא מסכמת. 

תגיות:חוםסכנהביקורגן שעשועים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה