חדשות בארץ

אימו של קצין צה"ל שנפצע בדרום: היה נס והכל בסדר ברוך השם

האם הביעה תקווה שכל החיילים יחזרו בשלום: "יש שם בלגן שלא מפסיק לרגע". הבוקר חל שיפור במצבו של בנה

פינוי פצועים, ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90) פינוי פצועים, ארכיון (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

אימו של קצין צה"ל שנפצע אמש באזור כיסופים אמרה כי לבנה התרחש נס.

האם, שהייתה עם בני משפחתה בחופשה באילת, קיבלה את ההודעה על פציעתו של בנה ומיהרה להגיע לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. "הכל בסדר ברוך השם", אמרה, "אני מאחלת לכולם שכל החיילים שם יחזרו בשלום וישמרו על עצמם, כי אני רואה שזה לא נגמר".

האם הוסיפה: "אני מחכה שהבן שלי יתעורר ושנראה שבאמת הכל בסדר ושיחלים. אני מחזקת את כולם שם, זה לא פשוט. אני באמת מודאגת. כנראה שיש לכל האימהות סיבה לדאגה, יש שם בלגן שלא מפסיק לרגע".

ההסלמה המחודשת בדרום החלה אמש, כאשר צלף פלסטיני ניצל הפרות סדר של ילדים על גדר הגבול באזור דרום הרצועה וירה לעבר כוח צה"ל שהגיע אל המקום. קצין צה"ל נפצע מהירי באזור הבטן ובית החזה ופונה במסוק לבית החולים "סורוקה". עם הגעתו לבית החולים הוא הוגדר כפצוע בינוני-קשה. הקצין עבר טיפול לייצוב מהיר בחדר הטראומה ולאחר מכן הוכנס לחדר הניתוח. פרופ' ג'ילברט סבג, מנהל המחלקה הכירורגית בבית החולים, מסר כי הבוקר חל שיפור במצבו של הפצוע.

תקרית האש בכיסופים התרחשה באותה גיזרה בה נהרג ביום שישי האחרון סמל ראשון אביב לוי הי"ד מירי צלפים פלסטיניים. צה"ל הגיב במתקפה על עמדות של חמאס ברחבי הרצועה. דובר צה"ל מסר: "כוחותינו תקפו באמצעות טנקים שבע עמדות צבאיות של ארגון הטרור חמאס לאורך רצועת עזה בתגובה לירי מחבלים לעברנו בדרום רצועת עזה". חמישה פלסטינים נהרגו, ביניהם שלושה מאנשי הזרוע הצבאית של החמאס.

הזרוע הצבאית של חמאס הודיעה הבוקר, כי היא מעלה את רמת הכוננות של כוחותיה לרמה הגבוהה ביותר, וקראה גם ליתר הפלגים לעשות זאת: "על האויב לדעת כי הוא ישלם מחיר דמים יקר על פשעיו".

תגיות:צה"לנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה