סלבס בהתחזקות

שולי רנד: "רגעי האושר היחידים בהם הרגשתי שלמות - הם הרגעים של עבודת השם"

בראיון רוויי תובנות על התפילה, ההתבודדות והשאיפות בעבודת השם - השחקן שולי רנד חושף את הפרספקטיבה שעל פיה הוא משית את חייו. אני מוצא עת עצמי עומד לילות שלמים בשדה כי זה זמן מסוגל, ולכן אני מאמין שלתפילה שלי יש משמעות"

אא

בראיון רוויי תובנות על התפילה, ההתבודדות והשאיפות בעבודת השם - השחקן שולי רנד חושף את הפרספקטיבה שעל פיה הוא משית את חייו, שיונקת רובה ככולה מתורותיו של רבי נחמן מברסלב.

"כל העניין של תפילה ובכלל של קיום מצוות - תלוי בכמה אנחנו מאמינים בחשיבות הדבר", מסביר רנד בראיון לאבי טאוב מהמגזין 'קרוב אליך'. "רבי נחמן אומר שאם מת היה חוזר לכאן מעולם האמת - הוא כבר היה מתפלל כהוגן. מה היה קורה לו בעולם האמת? הוא היה רואה את החשיבות והמשמעות של הדבר הזה".

בהתייחסו למעלת ההתבודדות והתפילה, רנד מדגיש כי ישנם זמנים מסוגלים יותר לתפילה כמו בערב פורים ש'כל הפושט יד נותנים לו'. "אני מוצא עת עצמי עומד לילות שלמים בשדה כי זה זמן מסוגל, ולכן אני מאמין שלתפילה שלי יש משמעות".

 

הכל עומד על התפילה שלי בזה הרגע

 

ככה גם בימים נוראים כשהמלך בשדה. "בנאדם עומד בשדה והקדוש ברוך הוא סותם לו את הפה. אפשר להגיד 'הקב"ה לא אוהב אותי ולא רוצה את התפילות שלי', ואפשר להגיד 'הקב"ה רוצה ללמד אותי משהו'. אני יכול ללמוד מזה משהו. לפעמים אתה יוצא מהשדה ולא הצלחת להוציא אות, ועדיין אתה יוצא ומרגיש שמחה גדולה, ורואה משהו יפה בזה.

"ככה אני מנתח את זה כלפי עצמי: אם הייתי מאמין שהדבר הזה משמעותי ובאמת מחייה את העולם, והכל עומד על התפילה שלי בזה הרגע - ככה כמו שאני ואיך שאני - אז לעולם לא הייתי מפסיק להתפלל".

עוד מוסיף רנד ומדבר על עבודת השם בעומק שלה, אך מבקש להדגיש כי הוא עצמו טרם מונח בדברים שהוא מדבר עליהם, "אבל רוצה להיות מונח בהם, כי רגעי האושר היחידים בהם הרגשתי שלמות - הם הרגעים שבהם התעסקתי בעבודת השם", הוא מסכם.

תגיות:שולי רנדהתחזקותסלבס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה