חיים לאחר המוות

שחקן גוי שעבר מוות קליני: "הייתה לי בחירה בין חיים למוות"

שחקן אנגלי בשם שיב גרוואל שעבר חוויית מוות קליני, כבש את הרשת בסערה לאחר שפרסם סדרת ציורים של מה שראה 'שם'. "מצד אחד ידעתי שאני מת או בדרך לגלגול נשמות, אבל לא רציתי בזה. ידעתי שאני יכול לחזור הביתה, ורציתי לחזור לחיים בעולם הגשמי", הוא אומר 

שיב גרוואל על רקע אחת מיצירותיושיב גרוואל על רקע אחת מיצירותיו
אא

שחקן אנגלי בשם שיב גרוואל שעבר חוויית מוות קליני, כבש את הרשת בסערה לאחר שפרסם סדרת ציורים של מה שראה 'שם'. השחקן בן ה-60 איבד את הכרתו בעת שסעד יחד עם אשתו במסעדה האהובה עליהם, לאחר שחש ברע. 

כשאיבד את הכרתו עבר גרוואל חוויית מוות קליני שאותה הוא מציג כעת בסדרת ציורים מיסטית למדי, שבה הוא מנסה לתאר מה ראה ב'עולם שמעבר לעולם הזה' כשעבר התקף לב. לדבריו, במובן מסוים הוא ידע שהוא מת ושהמוח שלו הפסיק 'לחיות' - למרות שמבפנים הוא עוד הצליח לבכות ולהתחנן לעזרה. 

"הרגשתי דברים הזויים, כאלה שנראה שאין שום קשר בינם לבין הגוף שלי", סיפר השחקן בראיון לתקשורת המקומית. "הרגשתי שאני נזרק אל תוך חלל עצום וריק, אבל עם עצמי עדיין הצלחתי להרגיש תחושות מסוימות. זה היה מוזר. מצד אחד ידעתי שאני מת או בדרך לגלגול נשמות, אבל לא רציתי בזה. ידעתי שאני יכול לחזור הביתה, ורציתי לחזור לחיים בעולם הגשמי".

מאוחר יותר התפרסם בתקשורת כי לבו של גרוואל עצר לשבע דקות, כשבכל אותו הזמן הפרמדיקים לא מפסיקים לבצע בו עיסויים ופעולות אחרות מצילות חיים. "זו הייתה סוג של נסיעה בין כוכבים, שבה הייתה לי בחירה בין חיים למוות. הציעו לי המון אפשרויות של גלגולי נשמה, אבל סירבתי בתוקף. רציתי לחזור לגוף שלי, לאשתי, לחיי - וזכיתי בזה", חתם. 

תגיות:גוייםמוות קליני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה