עלון הידברות

היחיד שסירב עלון לקבל היה... סיפורה של משפחת דוידיאן, שמפיצה את עלון הידברות

הם מחלקים את עלוני הידברות במגוון מקומות מעניינים, ולעולם לא נתקלו במישהו שסרב לקבל את העלון. הסיפור של משפחת דוידיאן

אא

משפחת דוידיאן מראש העין מחלקת את עלוני הידברות כבר למעלה משנה. הם לא מסתפקים בחלוקה בחברות בהן עובד אב המשפחה כמהנדס, או בבתי הכנסת האזוריים, אלא מחפשים תמיד רעיונות מעניינים: למי עוד אפשר לתת את העלון? מי יתעניין בו?

"עלון הידברות הוא העלון הבולט ביותר מבין העלונים שמחולקים בבתי הכנסת בשכונה שלנו", מספר האב למשפחת דוידיאן. "יש כל מיני עלונים, אבל עלון הידברות הוא העלון שכולם מעוניינים בו. יש לו רושם חיובי מאד וגישה מקרבת מאד. הוא גם מעניין, ומה שלדעתי טוב בו במיוחד זה שיש בו מדור מיוחד לנשים ומדור מיוחד לילדים. לא כל עלון מתאים ככה לכל הציבור. כמובן שיש עלונים טובים רבים, אבל עלון הידברות הוא כזה שמתאים ממש לכולם. הוא לא כבד מידי, יש לו גישה חיובית ומעודדת, סיפורים עם מוסר השכל. אני מפיץ עוד כמה סוגי עלונים, ולפעמים אני מציע – ואנשים לא בהכרח רוצים לקבל, לא תמיד מעניין אותם. אבל עוד לא קרה לי שהצעתי את עלון הידברות ולא רצו לקבל אותו. בעצם, פעם אחת זה כן קרה. עמדתי בתור לבדיקת טסט לרכב, והצעתי את העלון לאנשים שעמדו איתי בתור. כולם לקחו, חוץ מאחד. כשאותו אחד ראה שאני מופתע, הוא ניגש אלי ואמר לי בשקט שהוא... ערבי. עכשיו הכל היה ברור.

"אנשים אומרים לי: 'אה, הידברות, את זה אני מכיר', ולוקחים בשמחה. הרבה פעמים אני גם מכוון אנשים לערוץ הידברות. יש לי משפט שאני אומר להרבה אנשים: יש לך פרופיל 97? רוצה פרופיל 97? לך תראה ערוץ 97...".

כאמור, בתי הכנסת האזוריים הם לא היחידים שנהנים מעלוני הידברות בזכות משפחת דוידיאן. "הרעיון שלנו היה לחלק את העלון במקומות שאנשים יושבים בהם במשמרות במשך השבת. ממילא אין להם מה לעשות. לפני כשנה נתנו 2-3 עלונים לשוטרים בתחנת המשטרה בעיר, וזה פשוט עשה להם את המשמרת. קבלנו תגובות כל כך טובות, שהמשכנו לתת להם עלונים כל שבוע. אחרי תקופה קצרה השוטרים התרגלו לרעיון, וגם בקשו בעצמם שנביא להם את העלון. שוטרת אחת בתחנה בקשה עלון אחד נוסף, שתוכל לקחת הביתה. הילדים הקטנים שלי, ינון, אליהו ודויד נ"י, הם אלה שמחלקים את העלונים בתחנה בכל יום שישי, והם אוהבים ונהנים מזה מאד".

משפחת דוידיאן ממשיכה משם וחושבת על מקומות רבים שבהם אנשים עובדים במשמרות גם בשבת. בני המשפחה מבקשים להציע רעיונות גם למפיצים אחרים. "בכל מקום שיש בו משמרות – כמו למשל בצבא או בבתי חולים – הרבה פעמים האנשים שנמצאים במשמרת בשבת לא עסוקים. יש מחלקות רגועות גם בבתי החולים, למשל, וככה, בזמן הפנוי – העובדים קוראים ומתחזקים. יש לי ידיד שמפיץ את העלונים בקופות חולים, ונותן לרופאים ולאחיות. יש רופאים ואחיות שמקבלים ממנו בקביעות את העלון. במקומות כאלה זה גם פשוט – אפשר לתת ערימה של עלונים למזכירה בקופת החולים או בבית החולים, והיא מחלקת בעצמה את העלונים בתאים האישיים של הרופאים. האנשים שמקבלים את העלון נהנים ממנו בצורה מושלמת".

מעוניינים לקבל את העלון לחלוקה והשתתפות בהוצאות? חייגו 073-2221388 או מלאו פרטים כאןכך תקבלו 50 עותקים לחלוקה מדי שבוע, לזיכוי הרבים. מומלץ ביותר! ועכשיו מבצע - חודש ראשון ללא תשלום (בהתחייבות לשלושה חודשים). לחצו כאן להצטרפות.

תגיות:עלון שבתהפצההידברותמשפחת דוידיאן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה