חדשות בארץ

בתה של האחות שנשרפה למוות: "מקווה שאמא שלי תהיה האחרונה שתשלם בחייה"

אחרי דקירת האחות השבוע בבאר יעקב, בתה של האחות טובה קררו ז"ל שנשרפה למוות על ידי מטופל, מדברת: "ראש הממשלה ומנכ"ל משרד הבריאות כמו גם סגנו צריכים להתייחס לנושא בשיא החומרה, בתקווה שאמא שלי תהיה האחרונה שתשלם בחייה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אחרי דקירת האחות השבוע בבאר יעקב, בתה של האחות טובה קררו ז"ל שנשרפה למוות על ידי מטופל, מדברת: "הגיע הזמן שראש הממשלה ומנכ"ל משרד הבריאות יתייחסו לנושא הזה בשיא החומרה. לא למדו לקח מהמקרה של אמא שלי, שאת הנכד שנולד לה היום היא כבר לא תפגוש".

כזכור, טובה קררו ז"ל נרצחה על ידי אחד המטופלים שלה לפני שנה ושלושה חודשים, בסניף של קופת חולים 'כללית' בחולון. בתה נופר, שילדה אתמול (ד') את בנה הבכור, מצרה על כך שאמה לא זכתה להכיר את נכדה, הילד שכה חיכתה לו. "זה אושר גדול, אבל עם כל האושר יש משהו שצובט בלב ומעכיר את השמחה הזו – העובדה שאמא שלי לא יכולה לראות את הילד שלי, הנכד שהם כל כך חיכו לו", אמרה נופר בראיון ל'ווינט'.

בדבריה התייחסה נופר לתקיפת האחות השבוע בידי נתין זר מאריתריאה, ואמרה כי מדובר במקרה מזעזע שלא היו צריכים לחכות שיקרה. "הגיע הזמן שייקחו את ההמלצות של הוועדה למיגור אלימות שאני הייתי חלק ממנה, ויישמו אותן. ראש הממשלה ומנכ"ל משרד הבריאות כמו גם סגנו צריכים להתייחס לנושא בשיא החומרה, בתקווה שאמא שלי תהיה האחרונה שתשלם בחייה", סיכמה.

תגיות:מוותאחותתקיפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה