חדשות בארץ

המעשה המרגש של עובד הרכבת סלאביק אברמוב: "לא חשב פעמיים"

עובד רכבת ישראל בשם סלאביק אברמוב – ריגש את הרשת בזכות מעשה טוב שעשה: השבת אבדה יקרה במיוחד לבעליה. "יש לי ילדים ונכדים, ואני מנסה להוות עבורם דוגמה אישית. אבדות צריכים להחזיר, ואסור ליהנות על חשבון סבל של אדם אחר. כסף זה חשוב, אבל הרבה יותר חשוב להיות אדם טוב", הוא אומר

סלאביק אברמוב (צילום: דוברות רכבת ישראל)סלאביק אברמוב (צילום: דוברות רכבת ישראל)
אא

עובד רכבת ישראל בשם סלאביק אברמוב – ריגש את הרשת בזכות מעשה טוב שעשה: השבת אבדה יקרה במיוחד לבעליה. הכל התחיל במהלך השקיית צמחייה ברציף הרכבת, כשאברמוב הבחין לפתע במעטפה קטנה הזרוקה לצד הרציף.

כשהרים ופתח אותה גילה בפנים אוצר יהלומים שמאוחר יותר נאמד שווייו בכ-15 אלף דולר. "נזכרתי שמנהל התחנה דיבר על על אדם שטען שאיבד מעטפה עם יהלומים, ומיהרתי להחזיר את המעטפה", אמר אברמוב בשיחה עם 'וואלה NEWS'.

עוד הוסיף אברמוב כי אפילו לא לרגע, לא עברה בו המחשבה לקחת את המעטפה לעצמו. כשאותר בעלי המעטפה – יהלומן במקצועו, לא היו מילים בפיו להודות על השבת האבדה יקרת הערך. "הוא התרגש ולא הפסיק להודות לי", סיפר אברמוב.

לדבריו, היהלומן אף הציע סכום מסוים של כסף, אך אברמוב סירב בתואנה שזו אינה הפעם הראשונה שהוא מוצא אבדות יקרות ערך, "ומעולם לא חשבתי לקחת לעצמי. יש לי ילדים ונכדים, ואני מנסה להוות עבורם דוגמה אישית. אבדות צריכים להחזיר, ואסור ליהנות על חשבון סבל של אדם אחר. כסף זה חשוב, אבל הרבה יותר חשוב להיות אדם טוב", סיכם.

תגיות:השבת אבדהרכבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה