בריאות ותזונה

ניצחה את הסרטן באמצעות מיץ גזר, וכתבה על זה ספר: "תוך 8 שבועות הסרטן נעלם"

סופרת אמריקנית ניצחה את הסרטן תוך שמונה שבועות, באמצעות צריכה יומיומית של מיץ גזר. כעת מדברים בעולם כולו על הספר שכתבה, שמעוגן במחקרים המוכיחים כי מיץ גזר אכן עוזר בלוחמה בסרטן

אא

שבע שנים לאחר שבעלה נפטר מסרטן – סופרת הילדים האמריקנית אן קמרון אובחנה עם המחלה במעי הגס, אך סירבה בכל תוקף לעבור את טיפולי הכימותרפיה. "הייתי שם עם בעלי כשגילו לו את הסרטן, וראיתי כמה שהוא סבל", סיפרה קמרון. "החלטתי שלא משנה מה יהיה, אני מעדיפה כל טיפול אחר מאשר טיפולי הכימותרפיה".

הסירוב שלה לקבל כימותרפיה עשה לו שמות בתקשורת, ועד מהרה היא הפכה לשיחת היום ברשתות החברתיות. סיפורה הופץ באינספור וריאציות, בעשרות בלוגים, תוכניות טלוויזיה ועיתונים שבהם סיפרה כי "ב-2012 עברתי ניתוח נגד סרטן המעי הגס, ומאז סירבתי לעבור טיפולים כימותרפיים. הרגשתי טוב באופן כללי, אבל אחרי חצי שנה גיליתי שהסרטן התפשט והגיע לריאות והוא נמצא כבר בדרגה רביעית".

בשלב זה הבינה קמרון כי יש לפעול, ומהר. לילות כימים ישבה מול המחשב שלה, וקראה חומרים על אנשים שהבריאו מסרטן – ואז הגיעה לסיפורו של ראלף קול. "כשקראתי את הסיפור שלו הבנתי מיד שאין סיכוי שאני לא מנסה את השיטה שעזרה לו", משחזרת קמרון. "הוא סיפר כי כל מה שאכל ושתה באותה תקופה היה מיץ גזר – כל יום, כל היום. החלטתי לעשות את אותו הדבר, והתחלתי לצרוך חמישה ק"ג גזר ליום.

"שתיית מיץ גזר, שלא כמו כמה תוספים שאונקולוגים אוסרים במהלך טיפול קונבנציונאלי – מתאימה באופן מושלם לקרינה או כימותרפיה שמקבלים בו זמנית, למרות שחששתי מאי אלו תופעות לוואי".

 

"כל הזמן חששתי שמא לא אצליח"

החששות שלה התבדו עד מהרה, כשהחלה ליישם את השיטה של ראלף קול בדיוק כפי שהסביר – לחלק את מיץ הגזר למנות קטנות במשך היום. "התהליך היה איטי ולא מבטיח, וכל הזמן חששתי שמא לא אצליח בו כפי שהצליח ראלף קול. שאולי הסרטן שלי כבר מדי מתקדם בכדי להירפא על ידי מיץ גזר".

הזמן עבר ונראה היה ששום שינוי לא מתרחש בפועל, אלא שאחרי 8 שבועות, כשקמרון עברה בדיקה נוספת – הרופאים היו המומים. "ראינו עצירה של התאים הסרטניים, והרופא אמר שזה סימן טוב. תאי הלימפה היו נראים לו קטנים יותר פתאום".

קמרון קיבלה הוראה להמשיך במה שהיא עושה, כי כנראה שהגזר משפיע בצורה טובה על גופה ועל הגידולים הסרטניים שבו. "אחרי ארבעה חודשים נוספים כאלה, הייתי בשוק שוב כשישבתי מול הרופא המטפל. הוא נעץ בי עיני עגל ואמר שהוא לא מאמין שהוא אומר את זה, אבל התאים הסרטניים ממשיכים להתכווץ, ובלוטות הלימפה חזרו לגודלן הטבעי", מספרת קמרון בדמעות.

 

"ראיתי שהגידול נעלם כליל, מבלי להשאיר אחריו גרורות סרטניות"

הבשורה הזו נתנה לה כוח להמשיך ולהילחם, להמשיך ולצרוך גזר בכמויות גדולות – למרות הכתמים הכתומים שעיטרו כעת את פניה. "בשביעי בינואר, אחרי שמונה שבועות על מיץ גזר, הגיע המעקב הראשון שבו, בפעם הראשונה מאז התגלתה המחלה – לא יכולתי להפסיק לחייך. הצילומים הראו שהתאים הסרטניים נסוגו כליל, וצמיחת הגידול נפסקה".

ובכל זאת, לקמרון הידיעה הזו לא הספיקה, והיא קיבלה על עצמה להמשיך לשתות את המיץ שלה בנאמנות מדי יום – גם למשך חצי השנה הבאה. "בבדיקת ה-CT שעשיתי בסוף חודש מרץ 2013 ראיתי שהגידול נעלם כליל, מבלי להשאיר אחריו גרורות סרטניות", כותבת קמרון בספר שהוציאה מיד לאחר הנס שחוותה על בשרה "כיצד לנצח את הסרטן עם גזר" Curring cancer with carrots))  שהיום נחשב לרב מכר של ממש.

את התהליך שלה מסכמת קמרון בספרה כך: "שבועיים לפני תחילת מיץ הגזר – לא היה שום שיפור במצבי. שבועיים לאחר שהתחלתי לצרוך את מיץ הגזר, הגידולים הפסיקו לגדול, והתחילו להצטמצם. כמה חודשים אחרי כן כל בלוטות הלימפה שלי חזרו למצבן הנורמאלי, וכעבור חודשים אחדים לא היה שום סימן לסרטן, בשום מקום בגוף".

קמרון מוסיפה ומתארת את 'תרופת הגזר' שפעלה גם בסרטן של ראלף קול, ואמרה כי "המרכיב היעיל בגזר הוא falcarinol שהוכח בניסויי מעבדה אמפיריים על חולדות ועכברים כמועיל ביותר נגד תאים סרטניים. המחקרים הללו נעשו במעבדות בבריטניה ודנמרק על ידי ד"ר ברנדט קירסטן ועמיתיה.

"במחקרים אלו הוכח כי שתיית מיץ מחמישה קילוגרמים של גזר מדי יום, כפי שעשינו ראלף ואני, היא מנה שוות ערך לאדם יותר משלושה קילוגרמים שנתנה ד"ר ברנדט לחולדות שלה. אני מקווה שאנשים וארגונים יעזרו לממן את מחקריה, כי יש כאן בשורה גדולה לעולם", סיכמה קמרון.

הערה חשובה: כתבה זו מובאת כמידע בלבד, ואינה מתיימרת להחליף ייעוץ וטיפול רפואי. 

תגיות:ספרניצחוןגזרסרטן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה