חדשות בארץ

הנסיך וויליאם בישראל: ביקר ביד ושם ונפגש עם ניצולי שואה

הדוכס מקיימברידג' נחת אתמול בישראל, והחל היום את ביקורו הרשמי בישראל בסיור ביד ושם

 צילום: יונתן סינדל / Flash90 צילום: יונתן סינדל / Flash90
אא

אתמול נחת הנסיך וויליאם, הדוכס מקיימברידג', בישראל, והיום הוא מתחיל את ביקורו בישראל בפועל. הבוקר כבר הגיע הנסיך לביקור ביד ושם בירושלים, הניח זר באוהל "יזכור" במקום ואף נפגש עם ניצולי שואה. הנסיך, שראה במקום את מיצג הנעליים שנלקחו מיהודים אשר נשלחו להשמדה במחנות בזמן השואה, אמר כי המחזה מבעית, וכי מדובר בזוועה שאי אפשר לאמוד אותה.

המשך הביקור של הדוכס מקיימברידג' בארץ היום כולל פגישה עם ראש הממשלה ורעייתו במעון ראש הממשלה, פגישה עם נשיא המדינה במשכן הנשיא, ולאחר מכן צפייה במשחק כדורגל שנערך מטעם "מרכז פרס לשלום", ומשתתפים בו ילדים יהודים וערבים. לקראת הערב יגיע הנסיך למעון השגרירות הבריטית ברמת גן, ויערוך שם קבלת פנים, בהשתתפות של כ-350 מוזמנים.

הנסיך וויליאם ישהה בישראל עד ליום חמישי בצהריים. מחר הוא עתיד לסייר בתל אביב, ולפגוש סטרט-אפיסטים ונציגים של ארגונים חברתיים. לאחר מכן הוא מתעתד לנסוע לרמאללה, ולהיפגש עם יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו-מאזן.

ביום חמישי עתיד הנסיך לסייע בירושלים – אף כי על פי ההודעה מארמון קנזינגטון מדובר בחלק מן הסיור בשטחים הפלסטיניים. הנסיך עתיד לסייר בנקודת תצפית בהר הזיתים. לאחר מכן יגיע לבקר בקברה של סבתו – אליס פון באטנברג, אשר זכתה בתואר של "חסידת אומות העולם", בעקבות הצלה של יהודים יוונים בתקופת השואה. הנסיך יבקר בגם בכותל המערבי, אך ללא ליווי ישראלי.

ביקורו של הנסיך וויליאם בישראל הוא הביקור הרשמי הראשון של בן מלוכה בריטי בישראל. הוא נחת בישראל אמש, והתקבל על ידי יריב לוין, שר התיירות, וח"כ אמיר אוחנה.

תגיות:הנסיך וויליאםיש ושם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה