חדשות בארץ

"צעד מבורך": בולגריה תפתח קונסוליה בירושלים

ראש הממשלה בנימין נתניהו ציין כי בולגריה החליטה לפתוח קונסוליית כבוד בירושלים

  • י"א תמוז התשע"ח
(צילום: מארק ישראל סלם / פול)(צילום: מארק ישראל סלם / פול)
אא

"בסוף השבוע פגשתי את ג'ארד קושנר וג'ייסון גרינבלט לשתי פגישות חשובות. שוחחנו על התהליך המדיני, על סוגיות האזור, וגם היתה התמקדות מיוחדת במצב בעזה", אמר הבוקר (ראשון) ראש הממשלה נתניהו בפתח ישיבת הממשלה. "הייתה תמיכה מוחלטת לעמדותינו ופעולותינו להבטיח את ביטחון מדינת ישראל ואזרחיה וביטחון ישובי עוטף עזה, דברים שנאמרו גם באופן פומבי על ידי נציגי הממשל האמריקני".

"בפגישה עלתה השאלה כיצד אפשר לפתור את הבעיה ההומניטרית בעזה בלי לחזק את חמאס", דיווח ראש הממשלה. "הדברים האלה ברורים, קודם כל איך שומרים על הביטחון ואחר כך איך מונעים התלקחות רחבה, והאם הדבר הזה בכלל אפשר".

"אני הבעתי הערכה גדולה לנשיא טראמפ, למזכיר המדינה פומפיאו ולשגרירה היילי על התמיכה החזקה והרצופה באו"ם, שהיא באמת מרשימה מאוד", הוסיף נתניהו.

עוד ציין ראש הממשלה כי בולגריה מתכננת לפתוח קונסוליה בירושלים. "אתמול בצאת השבת, שוחחתי עם ראש ממשלת בולגריה, ידידי בכולקוב בוריסוב. לאחר שהיה כאן במשך מספר ימים, הוא החליט כצעד ראשון לפתוח קונסוליית כבוד כאן בירושלים".

"ראש הממשלה הבולגרי טרח להסביר לי שהקונסול לא יטפל רק בענייני בולגריה בירושלים, אלא בענייני בולגריה בכל מדינת ישראל. אמרתי לו שזה צעד מבורך, שאני מקווה שיוביל לפתיחת שגרירות בולגריה הרשמית והשלמה בירושלים", הוסיף ראש הממשלה.

תגיות:קנסוליהבולגריהירושלים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה