מעניין

"אם מישהו יכול לבטל את הסרטון, אודה לו מאוד": הרצל מהסרטון הויראלי - מגיב לראשונה

שבוע לאחר שהסרטון בו נראית אשתו עלה שוב לכותרות – הרצל מגיב לראשונה על התקרית המביכה. ומה חושבים מרבית הגולשים על השיימינג שנעשה לאשתו ברשת? לפניכם מיטב התגובות 

אא

שבוע לאחר שהסרטון בו נראית אשתו עלה שוב לכותרות – הרצל מגיב לראשונה ואומר כמה וכמה פעמים כי "זה מאוד מביך, ואין לי דעה על זה".

לדבריו, מאז שהסרטון התפרסם בתקשורת בשנת 2013, אנשים לא מפסיקים לשאול אותו על פשר הדבר. "שואלים כמה פעמים: מה זה זה, מה זה זה... זה מעצבן גם. לא צריכים להעלות דברים כאלה. כל אחד עובר ברחוב יכולים לצלם אותו, יכולים לעשות איתו מה שרוצים. גם אם הוא אשם או לא אשם. אם מישהו יכול לבטל את הסרטון הזה, אני אודה לו מאוד".

לדברי הכתב סטפן בורג, התקרית החלה כאשר הוא וצוות הצילום שלו נשלח לסקר את הבחירות בישראל בשנת 2013. "התכוונו לצלם מול הכותל, וכשהאישה עברה חשבתי שזו סיטואציה כל כך מצחיקה, וביקשתי מהצלם לשמור את הסרטון כדי שנוכל לצפות בו שוב יותר מאוחר".

אלא שאפילו הוא לא תיאר לעצמי שאיכשהו הסרטון יגיע לידיים הלא נכונות. "הייתה לנו בערוץ תוכנית עם קטעי פספוסים והסרטון הזה נכנס גם לשם. מאז לא קרה הרבה, אבל כמה שנים לאחר מכן, בערוץ גדול בשוודיה – הראו את הסרטון שוב בתוכנית בידור", שחזר בורג השבוע בראיון ל'מאקו', והדגיש כי הופתע עד מאוד כאשר הקטע צץ שוב ברשתות החברתיות בישראל.

ואיך הגיבו הגולשים הישראליים נוכח התקרית המבישה? אז למרות שיש כמה וכמה קולות שטוענים שמותר לצחוק על הסיטואציה, ושאין זה בבחינת הלבנת פנים, מסתבר שרוב הגולשים דווקא מגנים את השיימינג, ומבקשים להעלות את המודעות לפגיעה באישה ובמשפחתה.

 

"אנשים צריכים להיות בני אדם"

"פגעו באישה ומשפחתה על לא עוול בכפם - בושה. הציבור שצוחק על האישה הוא עדר של בהמות", הגיב 'חיפאי'. "התקשורת היא כלי הרסני, וגם הרשתות החברתיות. חוצפה. אם יש מצלמה אז זה אומר שאנשים צריכים להיזהר? הפוך. הם צריכים להיזהר ולשמור על צנעת הפרט. לבי עם אותו הרצל, שבטח מרגיש מבוזה וכועס. צודק בכל מילה שהוא אומר", הגיב 'ישראלי'. 

"מאוד מביש ומביך, ושווה תביעה. אנשים צריכים להיות בני אדם. אף אחד לא היה רוצה שיצלמו אותו בצורה מביכה, ויפיצו בכל העולם", כתב מי שכינה עצמו 'הכותל', ולינור הוסיפה כי "הסרטון הופץ לפני חמש שנים, והם עדיין לא הגישו תביעה".

וכך, עוד ועוד תגובות הצטרפו לאותה המקהלה: "לכל מי שהפיץ וצחק - זה רק מראה כמה הוא אנוכי ומרושע. זה יכול להיות בפעם הבאה אמא או סבתא של מישהו, אז בואו נכבד מבוגרים", כתבה לינור. 

"הרשתות החברתיות הפכו את הדור לדור פח. כל אחד נלחם על לייקים מגוחכים, ולא אכפת לו לרמוס אחרים בשביל אצבעות וירטואליות. דור בזוי", כתב קוקי. 

"הוא צודק, תתביישו לכם על השיימינג והצחוקים שעשיתם. הנה, זו התשובה לכל אלה שחושבים שזה בצחוק - בעלה של האישה, ובטח גם האישה לא אוהבים את זה. תחשבו פעמיים לפני שאתם משתפים סרטון וצוחקים על מישהו סתם. אף אחד לא היה רוצה שיעשו את זה לאמו או סבתו", כתבה אחת ש'נגעלת'. 

 

האזינו לדבריו של הרצל מראיון שנעשה עמו בחברת החדשות:

 

תגיות:הרצלסרטוןתגובותשיימינג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה