חדשות בריאות

כואב לכם הראש? קבלו 10 דרכים מפתיעות להיפטר ממנו

10 דרכים מפתיעות להיפטר מכאבי ראש: תה ג'ינג'ר, שמן לבנדר, תזונה, פעילות גופנית. ובכלל: שימו לב לאורח החיים שלכם ושמרו על גופכם לעבודת הבורא

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

1. כואב לכם הראש? שתו תה ג'ינג'ר. לתה זה יכולת מופלאה להרגיע את השרירים.

2. לא עזר? נסו את פלאי הרפואה הקוריאנית. על פי שיטת ה"SU JOK", בכפות הידיים והרגליים נקודות לחיצה המקבילות לאיברי הגוף. נקודת ההרגעה של הראש היא בבוהן. עסו בעדינות את הבהונות בידיים, ברגליים, או בשניהם, ותחושו בהקלה מידית.

3. שמנים צמחיים הינם גם הם בעלי יכולות מופלאות להקל על כאבי ראש. מומלץ להשתמש בשמן מנטה או לבנדר, ולעסות בעדינות את אזור הרקות, הצוואר וקו השער.

4. טפלו בגורם ולא בסימפטום: כאבי ראש הינם לעיתים קרובות אמצעי אזהרה של הגוף, המעידים על התנהלות לקויה. אם אתם סובלים מכאבי ראש לעתים קרובות, שבו עם עצמכם ושימו לב לנקודות הבאות: תזונה, אורח חיים, פעילות גופנית ומצבי סטרס.

5. מה אתם מכניסים לגוף? תזונה משחקת תפקיד חשוב ביותר ביחס לבריאותו של האדם. מה שאדם אוכל הופך לדם ונהיה חלק מהאדם. כתרופת מנע לכאבי ראש, הימנעו מעודף מלח בתזונתכם, והקפידו לצרוך מאכלים עשירים בוויטמין B12 ושומנים בריאים, לדוגמה: דג סלמון.

6. ממה אתם בלחץ? בדקו איזה גורם בחייכם עשוי להשפיע על רמות הלחץ והמתח שלכם. שבו  בחדר שקט או צאו לאוויר הצח ונסו לזהות את הגורם המטריד בחייכם. לאחר שזיהיתם אותו, חפשו דרכים כיצד להקל על עצמכם מולו. חשבו תמיד מחוץ לקופסה.

7. הקפידו על שינה טובה: שנת לילה טובה היא חיונית לשם אספקת דם למוח. הקפידו להעניק לגופכם את המנוחה לה הוא זקוק, ונסו לישון לפחות 6 שעות ברצף, לא יאוחר מהשעה 11:00 בלילה. שנת צהריים של 20 דקות מומלצת מאוד כמניעת כאבי ראש.

8. המריצו את זרימת הדם למוח: הקפידו על אימוני אירובי, המפחיתים מאוד את כאבי הראש, וכן מקלים על עוצמתם. במידה ואתם מתקשים בכך, גם הליכה יומית של רבע שעה באוויר הצח עשויה להקל על כאבי ראש ואף למנוע אותם.

9. הימנעו משימוש יתר בתרופות: נסו להימנע ככל הניתן משימוש יתר בתרופות שמפחיתות כאבים. תרופות אלו עושות רושם תמים וידידותי למדי, בפרט לאור העובדה שהם נמכרים ללא מרשם רופא. עם זאת, בכל פעם שאתם נוטלים טבליה נגד כאבי ראש, אתם מוסיפים שמן למדורה.

10. שתו מים: הרבו בשתית מים, הנוזל הפלאי המצוי בשפע. כאבי ראש הינם לעיתים קרובות סימפטום של התייבשות.

הרב זמיר כהן - מה יחס היהדות לשמירת הבריאות?

תגיות:תהג'ינג'רכאב ראש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה