חדשות בארץ

בניסיון לקדם את תהליך השלום: גרינבלט וקושנר בדרך לירושלים

יועצי טראמפ לענייני השלום יבקרו בישראל, מצרים וערב הסעודית בשבוע הבא. גרינבלט התייחס בחיוב לפגישתו של ראש הממשלה נתניהו עם מלך ירדן עבדאללה השני

  • ו' תמוז התשע"ח
ג'ארד קושנר (צילום: פלאש 90)ג'ארד קושנר (צילום: פלאש 90)
אא

שליח נשיא ארצות הברית למזרח התיכון, ג'ייסון גרינבלט, התייחס לפגישה שהתקיימה בין ראש הממשלה נתניהו למלך ירדן ובירך עליה. "זה חשוב מאוד לשתי המדינות ולאזור". גרינבלט יגיע השבוע לביקור באזור יחד עם חתן הנשיא, ג'ארד קושנר

ג'ייסון גרינבלט, שליחו של טראמפ למזרח התיכון, בירך על פגישתם של ראש הממשלה נתניהו ומלך ירדן עבדאללה השני. "אני שמח שהמלך עבדאללה וראש הממשלה נתניהו ממשיכים להיפגש ולדון בנושאים החשובים, חשוב מאוד לשתי המדינות ולאזור", אמר גרינבלט.

פגישתם של ראש הממשלה ומלך ירדן התקיימה אתמול (שני) בעמאן שבירדן. מלשכת ראש הממשלה נמסר כי השניים "שוחחו על ההתפתחויות באזור, על קידום התהליך המדיני ועל קידום היחסים הכלכליים בין שתי המדינות". כן נמסר כי נתניהו חזר על מחויבותה של ישראל לשמירת הסטטוס קוו במקומות הקדושים בירושלים.

כלי התקשורת בירדן דיווחו שהמלך עבדאללה הדגיש לנתניהו בפגישתם את הצורך להשיג התקדמות במאמצים לפתרון הסכסוך הישראלי-פלסטיני בהתבסס על פתרון שתי המדינות, וכי זו הדרך היחידה להשיג שלום ויציבות באזור. עוד דווח בכלי התקשורת כי המלך אמר לראש הממשלה שירושלים חשובה למוסלמים ולנוצרים בדיוק כמו ליהודים, ועל כן מעמדה צריך להיות מוכרע במסגרת מו"מ לשלום.

בעוד מספר ימים יגיעו ג'ארד קושנר, חתנו ויועצו של טראמפ, וג'ייסון גרינבלט, שליחו של טרמפ למזרח התיכון לביקור בישראל, מצרים, ירדן, קטר וסעודיה. במהלך הביקור ידונו השניים בתהליכים הבאים של השלום בין ישראל לפלסטינים ובפתרון למשבר ההומינטרי ברצועת עזה.

תגיות:נשיאארה"בירושליםדונאלד טראמפתהליך שלום

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה