חדשות בארץ

בושה: אבי גבאי נגד שבת קודש

תחבורה ציבורית בשבת?! עוד צעד נועז ומזעזע, של מי שמתיימר להיות ראש הממשלה הבא של מדינת היהודים

  • ד' תמוז התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי, פגע אתמול באופן חמור בכבוד היום הקדוש: במהלך השבת צייץ בחשבון הטוויטר שלו על נסיעה לים אותה עשה במערך "תחבורה ציבורית" אלטרנטיבי.

"מצטרף כעת למשפחות ולצעירים שממתינים ל'ימבוס' בבאר שבע - התארגנות נהדרת לתחבורה ציבורית בשבת, כפי שצריך להיות! היעד: חוף הים באשקלון", צייץ גבאי בשעות הצהריים.

לאחר שהגיע לחוף הים, צייץ גבאי פעם נוספת, "הגענו ליעד: חוף הים של אשקלון, בתחבורה ציבורית, בשבת, כפי שראוי שיהיה בכל מקום בארץ, בחסות המדינה ולא דרך התארגנויות פרטיות של אזרחים".

"לכל ילד שרוצה לנסוע עם חברים לים, לכל מי שידו אינה משגת לרכב פרטי - מגיעה תחבורה ציבורית איכותית גם בשבת", הוסיף גבאי והבטיח, "אחד הנושאים המרכזיים שנקדם".

מדובר בצעד נועז ומזעזע, של מי שמתיימר להיות ראש הממשלה הבא של מדינת היהודים.

חברי הכנסת מהמפלגות החרדיות הגיבו בחומרה. "מדובר במעשה חמור שיש בו פגיעה ציבורית בקדושת השבת בפרהסיה. מר גבאי ממשיך בסדרת טעויות פוליטיות שמציגות את מנהיגותו בספק גדול לעתיד", אמר סגן שר הבריאות יעקב ליצמן.

סגן השר מאיר פרוש ,תקף גם הוא את גבאי, "הגיע הזמן לומר די לרמיסת השבת. הגיע העת שפוליטיקאים יפנימו כי שבת קודש, היא מושג קדוש ונעלה הרבה יותר מבניית קריירה פוליטית כזו או אחרת או ניסיון להדביק פערים בסקרים. השבת היא הדבר היקר ביותר לעם היהודי, וכל פגיעה בה פירושה פגיעה בכל יהודי. חבל שמר גבאי מהמר על כבוד השבת, ומביא במו ידיו כישלון לעצמו ולמפלגתו".

ח"כ ינון אזולאי מש"ס הצטרף לגינויים. "אבי גבאי רואה את הסקרים העגומים וכנראה שכח מה זה להיות יהודי - לקושש קולות על חשבון השבת זו שיטה ישנה ולא מוצלחת", אמר אזולאי.

למרבה הצביעות, מנסה גבאי לקושש את תמיכתם של המפלגות החרדיות. בשעות הערב - לאחר חילול השבת הקולני והמחפיר – הגיע לניחום אבלים במעונו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין היושב שבעה בשל פטירת בנו.

למרבה הכאב, אדם שאינו מבין את ערכה של השבת, ומחלל אותה בעזות מצח, תוך ציוצים מבישים אודות מעשיו – אינו ראוי ואינו יכול להיות ראש ממשלת ישראל.

תגיות:אבי גבאיתחבורה ציבוריתשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה