חדשות בארץ

בעזה מתריעים: "נפריח היום 5000 עפיפוני תבערה"

'אנשי יחידת העפיפונים ובלוני התבערה' הודיעו כי הם עומדים להפריח היום 5000 עפיפונים ובלוני תבערה. "נצא לשרוף את אדמות המתנחלים"

אא

החיכוכים בגדר הרצועה אינם פוסקים, ובאוגדת עזה הודיעו על כך שהיום (שישי) הם עומדים להפריח 5000 בלוני ועפיפוני תבערה לעבר ישראל.

את ההודעה מסרו 'אנשי יחידת העפיפונים ובלוני התבערה' שכנסו אתמול מסיבת עיתונאים בסמוך לגדר וציינו כי לרגל חגם, הם ישגרו היום 5000 בלונים ועפיפונים תבערה אל 'השטחים הכבושים'. "נצא לשרוף את אדמות המתנחלים, נהפוך את אדמתנו לאש תחת רגליהם".

צה"ל הודיע כי הוא יפרוס כוחות מתוגברים באזור הגבול, והוא נערך ליירט את הבלונים והעפיפונים בעזרת רחפנים קטנים. צה"ל עדכן כי בשלב זה ככל הנראה לא יהיה ירי לעבר משגרי העפיפונים, אך אם ההחרפה תימשך, יהיה ירי אזהרה ואף יבוצעו גיחות מדויקות נגד המפריחים.

אתמול גם כן שוגרו לא מעט עפיפונים ובלונים אל שטחי ישראל, וצוותי הכיבוי פעלו באחד עשר מוקדים בעוטף עזה, כדי לכבות את השריפות שפרצו בעקבות שיגור העפיפונים.

למעשה, טרור העפיפונים גרם בחודשים האחרונים לנזק עצום – לשריפה של למעלה מ-1000 דונם חיטה, וכן נגרם נזק לציוד השקיה ואוטומציה, כ-1500 דונם שטחי מרעה נשרפו וחורשות יפות שנטעו בשנות ה-40 נשרפו גם כן. השיא נרשם לפני שבוע בדיוק, ביום שישי, עם 45 שריפות שהוצתו ברחבי עוטף עזה.

תגיות:עפיפוני תבערהעזהשריפות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה