חדשות בארץ

טראמפ וקים ייפגשו הלילה לראשונה; קנצלר אוסטריה ביקר בכותל המערבי והתרגש

חשש במערכת הביטחון מקריסה הומניטרית ברצועה, ושגריר ארה"ב בישראל הוזמן לוושינגטון כדי לדון בעסקת השלום עם הפלסטינים. כל מה שחשוב לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

פסגת הגרעין בסינגפור: דריכות שיא לקראת הפסגה ההיסטורית בסינגפור, בה ייפגשו לראשונה שליט צפון קוריאה עם נשיא ארה"ב. להרחבה, לחצו כאן.

במערכת הביטחון חוששים מפני קריסה הומניטרית מוחלטת ברצועת עזהגורמים בכירים מציינים כי מניעת אסון הומניטרי ברצועה היא אינטרס ישראלי מובהק. שר המודיעין ישראל כץ: "אני חלוק על תפיסתו של שר הביטחון שאפשר להחזיק את עזה במצב הזה לתמיד. יש לבחון בין הכרעת חמאס להיפרדות"

השגריר פרידמן נקרא לוושינגטון בכדי לדון בתכנית השלוםדיווח כי שגריר ארצות הברית בישראל, דוויד פרידמן, זומן לוושינגטון בכדי לדון בעסקת השלום שמגבש הנשיא טראמפ בין ישראל לפלסטינים.

המפלגות החרדיות: "רק גדולי וחכמי התורה יכריעו בנושא חוק הגיוס". חבר הכנסת מנחם אליעזר מוזס אמר הערב כי "אם ראש הממשלה יבקש מאיתנו ובפרט שמעביר את חוק הגיוס בקיץ, אנחנו נצטרך למלא את בקשתו ונתמוך באלקין".

קנצלר אוסטריה ביקר בכותל המערבי והתרגש: קנצלר אוסטריה, סבסטיאן קורץ, הגיע אמש (ראשון) עם פמלייתו לביקור בכותל המערבי וכתב בספר האורחים כי "זהו כבוד גדול לבקר שוב בכותל המערבי"

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית. במהלך הבוקר יתכן גשם מקומי קל בצפון הארץ. תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ והן תהיינה רגילות בעונה.

שלישי: מעונן חלקית. ירד גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה, יתכנו סופות רעמים יחידות. ירידה קלה בטמפרטורות והן יהיו נמוכות מהרגיל לעונה. במדבר יהודה וים המלח חשש לשיטפונות.

רביעי: מעונן חלקית. עד שעות אחה"צ יתכן גשם מקומי בצפון הארץ ובהרים. חשש קל משיטפונות במדבר יהודה וים המלח. הטמפרטורות ללא שינוי ניכר.

חמישי: בהיר עד מעונן חלקית. תחול עליה ניכרת בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ והן תהיינה רגילות לעונה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותהפסגה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה