חדשות בארץ

טראמפ המריא לסינגפור; פיגוע דריסה הסתיים בס"ד ללא נפגעים

בחסדי שמים, פיגוע דריסה לעבר חיילים הסתיים ללא נפגעים, נסראללה ממשיך לאיים על ישראל. כל מה שחשוב לדעת

אא

חדשות

ניסיון פיגוע דריסה הסתיים בחסדי שמים ללא נפגעים: לוחמי צה"ל סיכלו פיגוע דריסה במחנה הפליטים 'נור א שמס'. רכב האיץ לעברם, הכוח ירה והרכב נעצר. אין נפגעים באירוע.

ישראל פנתה לאו"ם: "חיזבאללה בונה מנגנון צבאי לחמאס – בלבנון". ארגון חיזבאללה פועל לאימון אנשי חמאס בשטחו - וגם להקמת מפעל לייצור רקטות על אדמת לבנון. מטרת הארגון השיעי - הקמת כוח בינלאומי למלחמת גרילה.

נסראללה מאיים על ישראל: "לא רוצים לזרוק אתכם לים – חזרו למדינות מהן הגעתם. אנו לא רוצים לעשות שואה חדשה – אך אם בחרתם לכבוש, יום מלחמה גדול יגיע".

לבקשת הפלסטינים: עצרת האו"ם תצביע ביום רביעי הקרוב על גינוי של ישראל וחקירת האירועים בעזה. הפלסטינים הגישו בקשה לכינוס דחוף של העצרת הכללית על מנת להצביע על הצעה לגינוי ישראל וחקירת האירועים בעזה, לנוכח מה שהם מגדירים כ"שימוש המופרז בכוח" שבוצע על ידי ישראל בגבול הרצועה.

טראמפ המריא לסינגפור: "הפסגה עם קים היא הזדמנות חד פעמית בשבילו. קים ג'ונג-און רוצה לעשות משהו עבור בני-עמו ומשפחתו, יש לו הזדמנות שאין דומה לה בהיסטוריה. הוא יכול לקחת את המדינה הזו ולהפוך אותה לאדירה", אמר טראמפ.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עד בהיר. הטמפרטורות גבוהות מהרגיל בעיקר בהרים ובפנים הארץ.

שני: מעונן חלקית. במהלך הבוקר יתכן גשם מקומי קל בצפון הארץ. תחול ירידה ניכרת בטמפרטורות בעיקר בהרים ובפנים הארץ והן תהיינה רגילות בעונה.

שלישי: גשם מקומי בצפון הארץ ובמרכזה, יתכנו סופות רעמים יחידות. הטמפרטורות יהיו נמוכות מהרגיל לעונה. במדבר יהודה וים המלח חשש לשיטפונות . בדרום הארץ יתכן אובך.

רביעי: מעונן חלקית. עד שעות הצהרים יתכן גשם מקומי קל בצפון הארץ ובמרכזה. הטמפרטורות ללא שינוי ניכר.

תגיות:כותרות ב-60 שניותטראמפסינגפור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה