חדשות בארץ

בושה: ynet העלו תכנים של הקרן החדשה במאות אלפי שקלים

על פי דיווח ב'דה-מרקר' - אתר ynet העלה תכנים של הקרן החדשה לישראל בתמורה למאות אלפי שקלים. בין היתר הוכנסו כתבות מחמיאות וסרטונים להעברת תכנים

אא

260 אלף שקלים – זהו הסכום בו רכשה הקרן החדשה לישראל תוכן שיווקי בקבוצת ידיעות אחרונות. התוכן השיווקי כלל, כך על פי דיווח שפורסם בדה-מרקר, כתבות מחמיאות בעיתון וכן סרטונים ואייטמים באתר ynet.

בעקבות כך עלו באתר במהלך החודש האחרון סרטונים וידיעות שונות שקידמו את הקרן החדשה, כולם הופיעו תחת הכותרת 'בשביל ישראל – גיבורי המאבקים החברתיים'. כאמור, גם בעיתון הכתוב קיבלה הקרן החדשה במה מכובדת.

אמנם ב-ynet ציינו בסופן של הידיעות כי הן "בשיתוף הקרן החדשה", אך לא צוין שמדובר בפרסומת שהגיעה על ידי מחלקת השיווק.

הקרן החדשה, למי שאינו יודע, הוא ארגון שנוי במחלוקת שתורם סכומים נכבדים לארגונים כמו 'בצלם', וכן לארגונים ערביים שונים. הקרן כבר התבטאה בעבר שהיא "מתנגדת לכיבוש ותומכת בארגונים שאינם יהודיים, מתוך אהבה ורצון להסיר את הגיבנת המוסרית של השליטה בעם אחר".

על פי הנחשף בדה מרקר, נושא הפרסומות של הקרן נמצא כעת בבית המשפט, בעקבות תביעה ייצוגית שהוגשה. כפי הנראה עומד להיות הסכם פשרה, אלא שלהסכם זה מתנגדים גופים שונים, ביניהם 'אתר העין השביעית' שטוענים כי ברגע שיהיה הסכם, הוא ימשיך להנציח את טעויות הצרכנים, והדבר יפגע בקוראים. 

הקרן החדשה הגיבה על כך: "אנו שמחים לחשוף את סיפורי ההצלחה הישראליים שעשו שינוי בחברה. כולל בפרויקט המקודם בידיעות אחרונות וב-ynet. "

תגיות:פרסומותהקרן החדשהYNet

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה