חדשות בארץ

"אקדח מוצמד לראשו": אלאור אזריה מבקש רישיון לנשק - לא תאמינו מדוע

אלאור אזריה מבקש רישיון לנשיאת נשק בשל האיומים על חייו מצד גורמים המזוהים עם החמאס והג'יהאד האסלאמי, שהולכים וגוברים מאז השתחרר. "לכל אדם יש זכות להגן על עצמו", אומרת ח"כ נאווה בוקר, שהפנתה את הבקשה לשר לביטחון פנים

אא

אלאור אזריה, החייל שהורשע בהריגת המחבל בחברון ושוחרר לפני שבועות אחדים – מבקש מהמדינה להתיר לו הוצאת רישיון לנשק, היות ולטענתו האיומים על חייו לא פוסקים מאז שהשתחרר. לדבריו, האיומים מגיעים מגורמים שמזוהים עם ארגוני טרור כמו החמאס והג'יהאד האסלאמי, והופכים לממשיים יותר ויותר.

כך למשל קיבל אזריה לאחרונה מכתב ובו מספר קליעים, ובימים האחרונים פורסמה תמונתו ברשתות החברתיות כשלצדה תוספת מדאיגה של אקדח המוצמד לראשו.

על פי הדיווח בחברת החדשות, האיומים על חייו וחיי משפחתו הגיעו לח"כ נאווה בוקר, שמיהרה לשגר מכתב לשר לביטחון פנים, ובו היא מבקשת באופן חריג להיענות לבקשתו של אזריה ולאפשר לו נשיאת נשק למרות שהורשע בפלילים. "אלאור ומשפחתו מאוימים מזה שנתיים, ולפני מספר ימים אף פורסמה תמונה שלו בפייסבוק עם אקדח מוצמד לראשו", כתבה בוקר במכתבה, תוך הטיעון כי לכל אדם יש את הזכות להגן על עצמו. "יש חשש אמיתי לחייו, והוא הפך להיות האיש הכי מאוים בישראל".

מהמשרד לביטחון פנים נמסר כי אזריה בעצמו צריך להגיש את הבקשה, וזו תיבחן כאשר זה יקרה.

תגיות:נשקרישיוןאלאור אזריהאיומים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה