חדשות בארץ

ברוקלין: שני ילדים נעצרו לאחר שגנבו כיפה מיהודי

אמש (ב') פסע ברחובות ברוקלין ילד חרדי בן 8 כשלפתע הותקף ע"י שני ילדים אפרו-אמריקנים, אשר הסירו את הכיפה מראשו של הילד ונטלו אותה לדרכם. על אף גילם הצעיר, והמשטרה עצרה אותם לחקירה

  • כ"ב סיון התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אמש (ב') פסע ברחוב סטרלינג בברוקלין ילד חרדי בן ,8 כשלפתע הותקף ע"י שני ילדים שחורים. משטרת ניו יורק עצרה את 2 הילדים אפרו אמריקאנים בני 12, לאחר שהסירו כיפה לילד חרדי שצעד ברחוב, נטלו אותה לדרכם בעודם משמיעים דברי שחוק ולגלוג.

הילד שב לביתו, ושיתף את אמו במקרה המצער, והיא מיהרה להתקשר ל'ארגון 'השומרים' והמשטרה. לאחר התלונה יצאו הכוחות לרחובות על מנת לאתר את הילדים, ובמהרה הם נמצאו סמוך למקום האירוע.

אמנם מדובר בילדים צעירים, ובכל זאת נלקחו למעצר כשאליהם מתלווה איש חינוך מטעם ביה"ס. הילדים הואשמו בגניבה, ושהו במעצר עד להגעת הוריהם למקום. טרם נודע כיצד יפעלו הרשויות בנידון בשל גילם הצעיר.

בשיחה עם 'בחדרי חרדים', הבהיר תושב ברוקלין כי האירוע הינו חמור במיוחד: "אם ילד קטן אינו יכול לצעוד בבטחה ברחובות ברוקלין כשכיפה לראשו - מצבנו גרוע", אמר. בהמשך ציין לשבח את המשטרה שהתייחסה למקרה בכובד ראש, ועצרה את הילדים, ובכך גרמה להרתעה בנושא, במגמה שהאירוע לא יקרה שנית.

תגיות:כיפהברוקלין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה