בריאות ותזונה

סובלים מהתקרחות? 3 הרכיבים הללו הוכחו מדעית כמגבירי צמיחה מחודשת

התקרחות ואובדן שיער יכולים לנבוע מגורמים שונים, אך יש דרך (ואפילו מדעית) להתמודד עם התופעה, והיא די אמורה לשמח את מי שסובל ממנה

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

התקרחות ואובדן שיער יכולים לנבוע מגורמים שונים, אך יש דרך (ואפילו מדעית) להתמודד עם התופעה, והיא די אמורה לשמח את מי שסובל ממנה.

מחקרים רבים שנעשו על הטיפול הטבעי שלפניכם הצליחו להוכיח כי הוא מועיל ברוב המקרים בעידוד צמיחת שיער מחודשת, אם מתמידים בו לפחות פעם בשבוע.

שלושת הרכיבים שעליהם מדבר אחד המחקרים הם שמן קיק, דבש אורגני וחלמון ביצה – אך גם אם משתמשים בשמן קיק לבדו הוא מוכח כיעיל כנגד התקרחות מהסיבות הבאות:

בשמן הקיק יש תוכנות אנטיבקטריאליות חזקות שמסייעות להגברת זרימת הדם ומכאן אף לחיזוק בריאות הקרקפת. הרכיבים האנטי-פטרייתיים שבשמן הקיק עוזרים לסילוק רעלים מהקרקפת, ולחיזוק זקיקי השיער – הודות ללחות שבו.

בשמן הקיק קיימת חומצות שומן אומגה 6 וויטמין E כמו גם חומצה בשם ricinoleic שבין היתר מעוררת 'זקיקים רדומים'.

איך צריך להשתמש בטיפול, ובאיזו תדירות?

מחממים רבע כוס שמן קיק למספר שניות, ושמים בקערה. מערבבים חלמון ביצה ושתי כפיות דבש אורגני ומורחים את התערבות על הקרפקת – בעיקר באזורים הבעייתיים. עסו את התערובת במשך כעשר דקות, ולאחר מכן השאירו את המסכה למשך חצי שעה. שטפו את השיער וחזרו על הפעולה לפחות פעם בשבוע.

תגיות:שיערהתקרחותשמן קיק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה