חדשות יהדות

מרגש את הרשת: שורף התפילין עושה תשובה, ומתחרט על מעשיו. צפו

לפני חודשים אחדים הצליח דניאל עמרם ללבות מדורת כעס גדולה נגדו, לאחר שנצפה כשהוא מבצע שורה של מעשים שלא ייעשו ומבזה את ערכי הדת - כולל שריפת תפילין. היום הוא מביע על כך חרטה עמוקה בסרטון מרגש במיוחד, ומבקש סליחה מכל מי שהמעשים הללו פגעו בו

  • י"ז סיון התשע"ח
דניאל עמרם (תמונה מתוך פייסבוק)דניאל עמרם (תמונה מתוך פייסבוק)
אא

לפני חודשים אחדים הצליח דניאל עמרם ללבות מדורת כעס גדולה נגדו, לאחר שנצפה כשהוא מבצע שורה של מעשים שלא ייעשו ומבזה את ערכי הדת. בסרטונים שהופצו ברשתות החברתיות והפכו עד מהרה לויראליים, נראה עמרם כשהוא שורף תפילין, מכניס חמץ בפסח לאחד מרחובותיה של בני ברק, ואפילו יורק בכותל המערבי. 

אלא שהיום (ה') מתפרסם סרטון נוסף שלו - שונה לחלוטין מכל מה שקדם לו. בסרטון זה נראה עמרם כשעל ראשו כיפה, ובו הוא מתחרט בחרטה גמורה על מעשיו ומבקש סליחה מכל מי שהמעשים הללו פגעו בו, לרבות הוריו החרדים. "הסרטון שלפניכם הוא הדבר הכי קשה שעשיתי בחיים, כי כמה שיותר קשה לעשות משהו, פי מיליון יותר קשה להגיד 'טעיתי' כשמתברר כך", הוא כותב בפוסט לצד הסרטון, שכבר זכה לאלפי שיתופים ולייקים. "אז כן. אתם לא טועים, לא פרצו לי לפייסבוק. זה אני, דניאל עמרם, אותו אחד ששרף תפילין וביזה דברים שקשורים ליהדות.

"פגעתי באנשים, פגעתי בסמלים שקדושים להם ונהגתי באגרסיביות מיותרת, וזה לא משנה כרגע מה הרמה הדתית שלי. מה שחשוב הוא שאני יודע בוודאות שטעיתי, הדרך שבה נהגתי, המעשים שעשיתי היו פוגעניים וקשים, וסרטון גרר סרטון, ומצאתי את עצמי באופוריה של התנהגות מזלזלת ופוגענית כלפי אנשים שלא מגיע להם את זה. הנה אני, מבקש סליחה ומתנצל מכל הלב על הכל".

מה גרם לו לעשות תשובה, ולהביע חרטה עמוקה על מעשיו? צפו בסרטון המרגש, וגלו:

 

 

תגיות:תשובהחרטהתפיליןשריפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה