חדשות בארץ

התבטאות נוספת של רוסיה נגד איראן: "על הכוחות הזרים לסגת מהגבול"

החמאס והג'יהאד האסלאמי מאיימים, הקבינט המדיני-ביטחוני התכנס, והחל ממחר לא ניתן יהיה לשלם עבור נסיעות באוטובוסים אצל הנהג. כל מה שחשוב לדעת

 פוטין (צילום: shutterstock) פוטין (צילום: shutterstock)
אא

חדשות

אלה יעדי הטרור של חמאס שהושמדו בעזה: דובר צה"ל מפרסם הבוקר תמונות ומידע אודות יעדי הטרור שהושמדו. להרחבה, לחצו כאן

שר החוץ של רוסיה לברוב קורא לכל הכוחות שאינם סוריים לסגת מאזור הגבול עם ישראל בהקדם. הודעה זו באה על רקע הבנות בין ישראל ורוסיה לפיהן צבא אסד יתפוס את העמדות בקרבת הגבול עם ישראל, ובתמורה הרוסים יתחייבו לכך שלא תהיה נוכחות אירנית, או של חיזבאללה, באזור

החמאס והג'יהאד האסלאמי מאיימים: "מעתה כל פעולה ישראלית תענה בתקיפה". בהצהרה משותפת לעיתונות הבהירו פלגי ההתנגדות הפלסטינית ברצועת עזה כי "חלף הזמן בו האויב קבע בעצמו את היסודות על פיהם מתנהל העימות, לא נשתוק על פשעי הכיבוש".

הקבינט המדיני-ביטחוני התכנס אמש לדון במצב בגבול עזה בקריה בתל אביב, למרות הרגיעה. שרי הקבינט קיבלו עידכון על אירועי היממה הסוערת שלשום ברצועת עזה

שגרירת ארה"ב בדיון במועצת הביטחון: "מטרתו של חמאס - להשמיד את ישראל". דיון המועצה, כונס על פי דרישת ארה"ב בעקבות התקפת הירי על יושבי עוטף עזה, אך ניסיונה לקדם הודעה משותפת נגד חמאס נבלמה בעקבות תרגיל פרוצדורלי של כוויית.

החל ממחר: לא תוכלו לשלם עבור נסיעות באוטובוסים אצל הנהגים בירושלים. החל מיום שישי לא יהיה ניתן לעלות לתחבורה הציבורית ולשלם עבור נסיעה אצל הנהגים - שמהיום תפקידם יהיה לנהוג בלבד. נהלי העליה לאוטובוסים מעתה יהיו זהים לנהלים ברכבת הקלה.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית. עד שעות הצהריים צפוי גשם מקומי קל, בעיקר בצפון הארץ. ללא שינוי ניכר בטמפרטורות. הלילה: מעונן חלקית. בצפון הארץ ולאורך החוף צפויים גשמים מקומיים. ייתכנו סופות רעמים יחידות.

שישי: מעונן חלקית. עד שעות אחה"צ צפויים גשמים מקומיים בצפון הארץ ובמרכזה. ייתכנו סופות רעמים בודדות. תחול ירידה קלה בטמפרטורות.

שבת: מעונן חלקית. צפוי גשם מקומי בעיקר בצפון הארץ וייתכן גם במרכזה. ללא שינויי ניכר בטמפרטורות.

ראשון: מעונן חלקית, עד שעות הצהריים עדיין ייתכן גשם מקומי קל בצפון הארץ ובמרכזה. הטמפרטורות יעלו במקצת.

תגיות:רוסיהאיראןכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה