חדשות בארץ

צפו: אלה יעדי הטרור של חמאס שהושמדו בעזה

תצלומי אוויר של חלק מעשרות יעדי הטרור שהתקיף חיל האוויר בעזה. צפו

  • י"ז סיון התשע"ח
סיכום התקיפות ברצועה (סילום: דובר צה"ל)סיכום התקיפות ברצועה (סילום: דובר צה"ל)
אא

צה"ל חושף הבוקר (חמישי) תצלומי אוויר המפרטים חלק מיעדי הטרור ברצועת עזה שהותקפו על-ידי חיל האוויר במהלך יום שלישי כתגובה לעשרות הפצמ"רים והרקטות ששוגרו לעבר ישראל.

בין יעדי הטרור שהושמדו: אתרי ייצור אמל"ח המשמשים את חמאס לייצור עצמי. התקיפה פגעה במלאי הנשק המיידי הנגיש לארגון הטרור וגם פגע בהשקעה הכלכלית הנדרשת לפיתוח האמל"ח.

כמו כן הושמד כן מחסן רחפנים שחמאס הכין לצורך פיגועי טרור. גם הכוח הימי של חמאס נפגע באופן משמעותי וחלק נרחב ממוצביו וממערכי ייצור האמצעים המיוחדים שלו – הושמדו.

בצה"ל אומרים כי "התקיפה פגעה במלאי הנשק המיידי הנגיש לארגון הטרור וגם פגע בהשקעה הכלכלית הנדרשת לפיתוח האמל"ח. תקיפת אתרים אלו פגעה משמעותית בהתעצמות חמאס. התקיפה פגעה גם בכושר התפקוד של הכוח הימי ברצועה באופן משמעותי ומקשה על הארגונים לפעול במרחב הימי".

אמש פרסם צה"ל פירוט חלקי של 65 יעדי הטרור ברצועה שהופצצו, כאשר התקיפות האוויריות התמקדו בהשמדת ציוד צבאי ותשתיות ביטחוניות הן של החמאס והן של הג'יהאד האיסלאמי.

בין היעדים שהותקפו היו מאגר רקטות בייצור עצמי של הג'יהאד האיסלאמי ואמצעי לחימה מתקדמים לצורכי חדירה לישראל של הכוח הימי של חמאס.

כמו כן הפציץ צה"ל מחנה אימונים להטסת כלי טיס בלתי-מאוישים, מחסן טילי כתף מסוג A-7, מחסן רחפנים שמסוגלים לשאת ולהשליך חומר נפץ ומחרטה לייצור רקטות.

תגיות:עזהצה"לטרור

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה