חדשות בארץ

נאום הטורטית של ח"כ אזולאי: "לא ייתכן שהמזון בבתי חולים יקר בעשרות אחוזים"

"המחירים במכונות האוטומטיות לממכר מזון בבתי החולים הם מופקעים, לא ייתכן שאנשים שבאו לשהות על ידי יקיריהם ייאלצו לשלם כאלו מחירים", טען ח"כ אזולאי בנאום לוהט

אא

ח"כ ינון אזולאי (ש"ס) נשא היום (רביעי) נאום בכנסת, בו הוא בחר להתייחס למחירי המזון בבתי הולים שברחבי הארץ.

אזולאי הוציא מכיסו חטיף טורטית והציג אותו לפני הנוכחים. "בתקופה האחרונה נאלצתי לצערי לבקר לעתים קרובות בבתי חולים", הוא סיפר, "ונחשפתי מקרוב למחירים המופקעים במכונות האוטומטיות לממכר מזון – מחירים היקרים בעשרות אחוזים ואף יותר מהמחירים הסטנדרטיים. זו הונאה של הציבור".

אזולאי הדגיש: "המזון והשתייה שבמכונות הם אולי הרגע היחיד המתוק שיש למבקרים בבתי החולים. בנוסף, קורה שלא פעם מסיבות שונות, החולים לא אוכלים את המזון המוגש בבתי החולים, והם בעצמם זקוקים למזון מהמכונות. יש גם כאלו שנמצאים ליד יקיריהם במשך שעות ארוכות וחייבים להכניס דבר מה לפיהם. הבעיה היא שקניית שתייה קלה הופכת לכבידה. זה לא שמדובר על חוף הים או על מקום בילוי, אלא על בתי חולים, בהם אנשים לא מבקרים להנאתם".

את הטיפול בנושא הפנה אזולאי לסגן שר הבריאות ליצמן, כאשר הוא דרש ממנו להמשיך את מהפיכת מחירי החניונים בבי החולים, שהוזלו בשנה האחרונה, ולהמשיך אותה גם במכונות האוטומטיות של המזון.

תגיות:ינון אזולאיטורטיתמכונות אוטומטיותבתי חולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה