חדשות בארץ

"בנס יצאנו מזה בשלום": בן הארבע התעורר וביקש לומר ’שמע ישראל’

בן ארבע מרעננה שחווה התקף אלרגני - ניצל בנס למרות העיכובים שהיו בדרכו לבית החולים. אביו: " אנחנו מודים לבורא עולם על הנס שקרה לנו, ותודה לכולם על התפילות"

צילום: shutterstockצילום: shutterstock
אא

זה קרה ביום שני האחרון, כשישי לוי מרעננה הגיע לאסוף את בנו אלירן בן הארבע מהגן. כשאלירן לפתע החל להשתעל ולהשתנק, אביו הבין כי כנראה שמדובר בהתקף אלרגי כתוצאה ממוצר חלבי כלשהו שמצא את דרכו אליו.

בלי לבזבז זמן יקר נסע לוי לבית החולים, כשהוא מודע לסכנה הממשית לחיי בנו. "ממצבי עבר אני יודע שכל שנייה הבדל בין חיים למוות. אם הוא לא מגיע לטיפול מיידי, זה יכול להיגמר במוות", אמר האב בראיון ל'מיינט רעננה'.

אשתו של לוי שהייתה עמו במכונית הזריקה לבנה זריקה אנטי-אלרגנית שמנעה בנס הידרדרות של המצב, אך דווקא באותן דקות קריטיות – סיירת עירונית שעברה במקום סירבה לפתוח ציר תנועה שמוביל לבית החולים. "אני מאוכזב מההתנהלות של הסיירת", אמר לוי, שבעבר התנדב במשטרת התנועה וטען שמכיר את הנהלים – אך יש צורך לרענן אותם, בפרט במקרים של הצלת חיים.

בהגיעם לבית החולים התברר גודל הנס. "אלירן קיבל את הטיפול ממש בזמן, ובנס יצאנו מזה בשלום. הבוקר הוא התעורר וביקש לומר שמע ישראל' במיטת בית החולים. אנחנו מודים לבורא עולם על הנס שקרה לנו, ותודה לכולם על התפילות", סיכם האב.

תגיות:נסילדיםסכנהשמע ישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה