חדשות בעולם

אם יחידנית לשלישייה ביקשה עצה בפייסבוק, אך קיבלה דבר שלא האמינה שאפשרי

קנדה: אם יחידנית ביקשה עצה כיצד להתמודד עם שלישייה רכה שנולדה לה, וקיבלה משהו שלא ציפתה לו 

שלישיית הבנים של היילי (צילום מסך)שלישיית הבנים של היילי (צילום מסך)
אא

כל הורה יחידני מרגיש את הקושי הגדול שיש בגידול ילדים לבד, אז על אחת כמה וכמה אם לשלישייה בשם היילי ארסנו – שלאחרונה פרסמה בפייסבוק פוסט נואש למדי על מצבה. תגובות רבות ברשת אמרו לה שהיא צריכה לשמוח שקיבלה כזו מתנה, אבל ארסנו בת ה-25 לא הרגישה ככה.

למעשה, היה לה קשה לתמרן בין החלפת חיתולים, הנקה, רחצה ומטלות הבית השונות. כשהתינוקות נולדו, אמה של היילי הגיעה בכל יום לעזור לה, אך עם הזמן הרגישה הפנסיונרית שהמצב של בתה מקשה עליה היות והיא גרה רחוק, והציעה לה לנסות לחפש עזרה ברשתות החברתיות.

היילי התרצתה, ולצד תמונה של השלישייה פרסמה פוסט שמבקש עצה בלבד – כיצד אפשר להתמודד עם שלושת הרכים הנולדים בצורה שתאפשר גם כמה שעות שינה טובות ביום (ובעיקר בלילה).

 

"הן מטפלות בילדים שלי בדיוק כמו הסבתא האמיתית שלהם"

"בעקבות הפוסט פנו אליי שלוש מלאכיות שהציעו הרבה יותר מרק עצה", משחזרת היילי. "הן הציעו שירותי בייביסיטר שלוש פעמים בשבוע, כשכל מפגש כזה ביניהם הוא סיבה לא להיות לבד בבית ולהשתעמם. הן נפגשות כאן ומדברות, שותות ואוכלות, וכמובן – מטפלות יחד בילדים שלי בזמן שאני נחה או מפנה לעצמי זמן איכות. לא יכולתי לבקש יותר. הן מטפלות בילדים שלי בדיוק כמו הסבתא האמיתית שלהם".

אז הסתבר שג'ני מקדוגל, אליס מוקלר ואניטה ארסנו (אחרת, שאינה קשורה להיילי) – הן אחיות. "אנחנו יודעות מה זה לגדל תינוק אחד, וכמה הרבה עבודה זה מצריך. אז כששמענו שיש לה שלושה תינוקות, יכולנו להבין באמת עד כמה זה מתיש. אנחנו שמחות שאנחנו יכולות לעשות דברים טובים ויעילים, גם בגילנו", אמרו הסבתות.

"בשבילי זו מתנה לבוא להנה", סיכמה ג'ני.

תגיות:שלישייהעזרהפוסטאם יחידנית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה