חדשות בארץ

פצועת הפיגוע לשופטים: "אני כאובה והמומה מגזר הדין ההזוי"

"אני עומדת כאן, ולמעשה ניתן בקלות לדמיין, כי לא אני העומדת כאן. עומדים כאן הקורבנות שנרצחו בדם קר מדקירות סכין מחבלים. ההבדל הדק היחיד בינם לביני, שבחסדי ה' נשברה הסכין בגבי"

  • ט' סיון התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

נירית זמורה, שהותקפה על ידי מחבל בסכין, תתייחס היום (רביעי) בנאום שתישא בבית המשפט להחלטת השופטים לזכות את המחבל פאיז חמזה מעבירת ניסיון גרימת מוות בכוונה תחילה רק משום שבמהלך הדקירה נשברה הסכין. על פי פסק הדין, הורשע המחבל בעבירות של חבלה בכוונה מחמירה והחזקת סכין, כאשר השופטים קובעים כי לא ניתן להוכיח שכוונת המחבל היתה לרצוח.

על פי הדיווח ב-ynet, תאמר זמורה את הדברים הבאים בפני השופטים: "שלום, את זר הפרחים הזה ביקשו ילדיי להעביר לרוצח כאות תודה על כך שלא ניסה, לטענת בית המשפט, לרצוח אותי. פרח מכל ילד.

"אני עומדת לפניכם היום כאובה משהייתי לפני פסק הדין, עדיין המומה, מזועזעת ועצובה וכולי. קשה להגיע למקום הזה לאחר החוויה שחוויתי כאן. את העובדה שאני עומדת כאן חיה ועל שתי רגליי אין לייחס בשום פנים ואופן לרוצח היושב פה באולם. אני עומדת כאן, ולמעשה ניתן בקלות לדמיין, כי לא אני העומדת כאן. עומדים כאן הקורבנות שנרצחו בדם קר מדקירות סכין מחבלים. ההבדל הדק היחיד בינם לביני, שבחסדי ה' נשברה הסכין בגבי. 

"חשוב לי לומר שאיננו מונעים מיצר נקמה. אבקש מהשופטים שלכל הפחות יחילו על הרוצח היושב כאן את העונש המקסימלי על פי פסק הדין שלצערי פסקתם", תסיים זמורה את דבריה.

הפיגוע אירע בתחילת גל הטרור, באוקטובר 2015, כאשר המחבל פאיז חמזה, תושב חברון, הגיע אל זמורה בריצה, כשבידו סכין ודקר אותה במגרש המכוניות בצומת גוש עציון, תוך שהוא קורא קריאות "אללה אכבר". המחבל נלכד במהלך האירוע. כתוצאה מהדקירות נפצעה זמורה קשה. באורח נסי, הסכין נשברה במהלך הדקירה, והחבל לא הצליח לבצע את זממו. 

תגיות:פיגועפצועה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה