חדשות בארץ

טורקיה העבירה לאיראן ציוד אלקטרוני; שגריר ישראל שהושפל מדבר

צה"ל תקף 7 יעדים בעזה, שגריר ישראל שהושפל בטורקיה מדבר, ותנאי שרב החל מהיום. כל מה שחשוב לדעת

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

חדשות

בתגובה לירי המקלעים לעבר שדרות: צה"ל תקף שבעה יעדים בעזה: כוחות חיל האוויר של צה"ל תקפו הלילה שבעה יעדי טרור של חמאס בצפון רצועת עזה. להרחבה, לחצו כאן.

חשיפה: טורקיה קנתה ציוד אלקטרוני שיוצר בישראל, ומכרה לאיראן. בניגוד להחלטות מועצת הביטחון, העבירה טורקיה לאיראנים ציוד אלקטרוני שעלול להיות קשור לפעילות גרעינית.

שגריר ישראל שהושפל בטורקיה: "צלמים עמדו ותיעדו כיצד אני ואשתי פותחים את המזוודות עם דברים אישיים שלנו, זה דבר שלא ייעשה", אומר איתן נאה, השגריר בטורקיה שגורש, לאחר תיעוד הבידוק המשפיל בשדה התעופה. "ביקשתי מאנשי הביטחון שיזיזו את העיתונאים - והם סירבו".

פעיל חמאס שנעצר: "חמאס אומר לילדים קטנים - 'לכו קדימה'". לדברי הפעיל, הארגון גייס נשים וילדים להפגנות ליד גדר הגבול, "כדי שאנשים לא יתהפכו עליהם, הם מרמים אותם".

ארה"ב הטילה סנקציות חדשות על מזכ"ל חיזבאללה וסגנו: מדינות המפרץ וכן ערב הסעודית הודיעו כי הכניסו 10 מראשי חיזבאללה בלבנון לרשימת החשודים בטרור.

נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן ממשיך להתקיף את ישראל: אמש אמר ארודאן כי יעמוד לצד הפלסטינים בכל האמצעים העומדים לרשותו, והוסיף כי "לא אתן לישראל לגנוב את ירושלים". ארדואן אמר כי הוא פועל כדי שחברות מועצת הביטחון של האו"ם יהיו "פעילות יותר בכל הנוגע למתרחש ברצועת עזה", והוסיף כי "אם מעשיה של ישראל מותרים, העולם יהיה נתון בכאוס בריוני".

 

מזג האוויר

היום: תורגש התחממות ניכרת ויתפתחו תנאי שרב. רוחות מזרחיות ערות ינשבו בהרים ובפנים הארץ. אחר הצהריים ינשבו רוחות צפוניות ערות לאורך החוף.

שישי: יגבר גל החום וישרור שרב כבד ברוב אזורי הארץ.

שבת: גל חום עם עומסי חום כבדים עד קיצוניים. ברצועת החוף המרכזי והדרומי תורגש הקלת מה בשרב ובשעות הבוקר ייתכן שם ערפל. עומס חום בינוני עד כבד צפוי בהרים. ביתר האזורים ישרור עומס חום כבד עד קיצוני.

ראשון, חג השבועות: לאחר התפזרות ערפילי הבוקר במישור החוף, תחול ירידה בטמפרטורות, אך יוסיף להיות חם מהרגיל עד שרבי ברוב חלקי הארץ.

תגיות:אירןטורקיהציודכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה