ונשמרתם

מטריד: משקה האנרגיה התגלה כחומר ניקוי לכתמים קשים. צפו בתיעוד

כחלק מהניסיון שלו להראות את הסכנה שבצריכת משקאות האנרגיה למיניהם, עשה מוסכניק בריטי ניסוי קטן, שבו הוא נראה כשהוא משווה בין יכולת הניקוי של שמן בלמים לזו של... משקה האנרגיה. מי לדעתכם ניצח? צפו בתיעוד, וגלו

אא

סרטון שהעלה לאחרונה מוסכניק בריטי – הצליח לשבור את הרשת ולהגיע לשיא של למעלה מ-16 מיליון צפיות, ולא בכדי. כחלק מהניסיון שלו להראות את הסכנה שבצריכת משקאות האנרגיה למיניהם, עשה המוסכניק ניסוי קטן, שבו הוא נראה כשהוא משווה בין יכולת הניקוי של שמן בלמים לזו של... משקה האנרגיה.

בסרטון נראה המוסכניק כשהוא שופך את שמן הבלמים ומנקה בעזרתו מספר כתמים קשים שמופיעים על שולחן העבודה שלו, וכשהכתמים הקשים יותר מסרבים לרדת – המוסכניק שופך את משקה האנרגיה, שמראה תוצאות מטרידות במיוחד.

התוצאה שמתקבלת גרמה למיליוני הצופים להרים גבה ולשאול עצמם האם אמנם מדובר בסרטון אמיתי: הכתמים הקשים ירדו כלא היו, והשולחן נותר מבריק תוך מספר דקות מרגע השימוש במשקה האנרגיה. "זה מאוד מטריד לגלות את ההשפעות של משקאות האנרגיה על חומרים קשים כל כך", אומר המוסכניק ברקע, ותוהה בינו לבין עצמו וצופיו האם צריכת משקאות מסוג זה אינה מסכנת אותנו.

צפו בתיעוד:

 

תגיות:כתמיםניקויסכנהמשקה אנרגיה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה