חדשות בעולם

נסראללה: "ישראל משקרת, היא מפחדת ממלחמה"

מזכ"ל חיזבאללה  הודיע הערב: "אם ישראל תחצה שוב קווים אדומים, תגיע תגובה שתפגע בלב ליבה". לדבריו: "העורף בישראל לא מוכן למלחמה, זו 'פאדיחה'"

אא

חסן נסראללה, מזכ"ל חיזבאללה, יצא הערב (שני) בטענות על כך שישראל משקרת בנוגע לנזקים שנגרמו לה ולכמויות הטילים שנורו. לטענתו, הטילים מסוריה הגיעו עד לטבריה ולצפת, ובתגובה לכך נאלצה ישראל ליירט אותם בטילי פטריוט. "ישראל הודיעה שהיד שתיגע ברמת הגולן תיגדע, וזה הוכח כלא נכון", הוא תקף.

"העורף בישראל לא מוכן למלחמה", הוסיף עוד נסראללה וגם ציטט את מדינת ישראל שטוענת כי שוגרו עשרים טילים אשר רובם יורטו. "אין זה נכון", הוא הדגיש, "כי באמת שוגרו 55 טילים, רבים מהם כבדים. העורף בישראל לא מוכן למלחמה, אין לו מקלטים, אין תשתיות ואין מורל. הפאדיחה הישראלית הזו מוכרת".

המזכ"ל הוסיף ואיים: "במידה וישראל תחצה שוב קווים אדומים, תגיע תגובה שתפגע בלב-ליבה. התגובה תגיע בזמן ובאופן שיוחלט. האיומים הישראליים הם בלבולי סרק, אין באמת מי שמפחד ממלחמה יותר מישראל".

נסראללה התייחס גם לכך שארה"ב פרשה מהסכם הגרעין. "טראמפ יודע שאין לאיראן תכנית לפתח נשק גרעיני והוא גם יודע שהיא לא עוסקת בפיתוח טילים בליסטיים. הבעיה שלו היא אחרת, שאיראן תומכת בחמאס, בחיזבאללה וביתר תנועות ההתנגדות".

תגיות:נסראללהטיליםמלחמה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה