חדשות בארץ

"מי ששולח עפיפונים – דינו כמחבל באמצע פיגוע"

"טרור העפיפונים הוא טרור לכל דבר. יש להתייחס למפעיליו כאל מחבלים באמצע פיגוע, אמר השר לביטחון פנים, גלעד ארדן

  • כ"א אייר התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

"מי ששולח לשטח ישראל עפיפון עם בקבוק תבערה – נחשב כמחבל באמצע פיגוע", את הדברים אמר הבוקר (ראשון) השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, בראיון ל-ynet.

"אם חמאס יתחיל לשלם מחירים על מה שיוצא משטחו, אני מאמין שהתופעה הזו תיפסק. כל טרור הוא טרור וצריך להתייחס לשולחיו ומפעיליו כמחבלים", הוסיף השר לביטחון פנים. "מי שבונה ושולח עפיפון כזה עם בקבוק תבערה, מצלמה או עם כל אמצעי אחר שנועד להגיע לשטח מדינת ישראל ולעשות כאן נזקים, צריך לנהוג בו כמחבל באמצע פיגוע".

שר האוצר משה כחלון אמר היום בביקור בעוטף עזה: "יש פתרון לטרור העפיפונים, שהוא טרור לכל דבר. רמאללה מרעיבה את עזה וסוגרת להם את הברזים - והכעס מופנה אלינו. כחלון הוסיף: "דינו של משלח העפיפון כשל משגר רקטה".

כזכור, ביום שישי האחרון שוב שוגרו מספר עפיפונים מהרצועה, במסגרת "צעדת השיבה". בעקבות התעצמות טרור העפיפונים, הגיב צה"ל בחומרה ותקף את עמדת הטרור בצפון רצועת עזה, ממנה שילחו מחבלים עצמים בוערים בניסיון להצית שטחים בישראל.

מצה"ל נמסר: "הפרות סדר אלימות מתקיימות לאורך היום בחמישה מוקדים, בהשתתפות כ-7,000 פלסטינים. מפרי הסדר נוהגים באלימות, מבעירים צמיגים, מיידים אבנים לעבר הגדר וכוחות צה"ל ומשגרים עפיפונים אליהם מחוברים חפצים בוערים כדי להבעיר שריפות בשטח הארץ. כמו כן, הושלך מטען לעבר הגדר. כוחות צה"ל מגיבים באמצעים לפיזור הפגנות, ובירי בהתאם להוראות הפתיחה באש".

תגיות:מחבלעפיפון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה