חדשות בארץ

גורמים אמריקאים: "ישראל תקפה בסוריה אחרי משלוח מאיראן"

יממה לאחר התקיפה גורמים בממשל האמריקני טוענים כי מטוסי F-15 של חיל האוויר תקפו, ליברמן הסביר: "האיראנים מאיימים ואנחנו נותנים תשובה הולמת", ונתניהו טוען: "בחשיפת המסמכים, הפכנו את סימני השאלה לסימני קריאה". כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

נתניהו התייחס לחשיפת המסמכים: ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לחשיפת המסמכים שהציג בנאומו ואמר: "הפכנו את סימני השאלה שלנו לסימני קריאה, אימתנו דברים שחשדנו בהם בלי יכולת להוכיח - וגם למדנו דברים חדשים על תכנית הגרעין הצבאית. לכן, החשיבות של הדבר הזה היא להעמיד את הדברים על דיוקם. בסוף השבוע תגיע לישראל משלחת גורמי מודיעין מבריטניה, צרפת וגרמניה כדי לעבור על הארכיון הגרעיני שנחשף. הם הביעו עניין רב בפגישה רצינית שבה ילמדו את החומר".

השוטרים מאום אל-חיראן לא יואשמו: פרקליט המדינה שי ניצן סיים את בדיקת אירועי פינוי היישוב אום אל-חיראן, במהלכו בוצע ירי שוטרים לעבר תושב הכפר שנהרג, יחד עם השוטר ארז שאול לוי. כמו כן, שוטר נוסף נפצע. ניצן קבע כי אין חשד סביר לביצוע עבירות פליליות מצד השוטרים המעורבים באירוע, שפעילותם נבעה מתחושת סכנה.

אושר הערעור בנושא הקורס החרדי הנפרד: בית הדין הארצי לעבודה אישר את בקשת הערעור על החלטת בית הדין האזורי בעניין קורס נציבות המדינה ומשרד העבודה למגזר החרדי. כזכור, בחודש שעבר נקבע כי הקורס המופרד יוצר פגיעה בשוויון. כעת יוכל הקורס להתקיים במתכונת נפרדת.

 

חוץ

"ישראל תקפה בסוריה במטוסי F-15": אחרי יותר מיממה של חוסר ודאות, ארצות הברית מפזרת את הערפל סביב התקיפה בסוריה. שלושה גורמים רשמיים אמריקנים אמרו לרשת NBC כי מטוסי F-15 של חיל האוויר הישראלי תקפו את המתקן בחמה, לאחר שאיראן העבירה כלי נשק לבסיס של משמרות המהפכה. גורמי הממשל העריכו כי ישראל מתכוננת למלחמה עם איראן. הם טענו כי ישראל לא ביקשה אישור מארצות הברית לפעולות נוספות. שר הביטחון אביגדור ליברמן אמר: "האיומים מאיראן מגיעים שבוע אחרי שבוע. הם מנסים לפגוע בנו ואנחנו ניתן תשובה הולמת".

צרפת מתייחסת לחשיפת המסמכים: משרד החוץ של צרפת אמר כי המסמכים האיראניים שראש הממשלה בנימין נתניהו חשף מדגישים את הצורך בבקרה ארוכת-טווח על הפעילות בטהרן. בשל כך, הם אומרים, יש צורך בהסכם הגרעין.

נדחה ניסוי ב"חץ 3": הניסוי במערכת ההגנה חץ 3, שהיה אמור להתקיים באלסקה, נדחה. בתום התייעצות בין משרד ההגנה האמריקני למשרד הביטחון בישראל, הוחלט כי הרצון הוא להגיע לרמת מוכנות מקסימלית לקראת הניסוי בשדה.

 

מזג האוויר

היום: הטמפרטורות ללא שינוי ניכר. חם מהרגיל לעונה.

חמישי: מזג האוויר מוסיף להתחמם. שרב צפוי בכל חלקי הארץ.

שישי: חם מהרגיל ויבש ברוב אזורי הארץ.

שבת: ירידה ניכרת בטמפרטורות. עדיין חם מהרגיל.

תגיות:כותרות ב-60 שניותארה"בישראלתקיפהאיראן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה