חדשות בארץ

בכיר במוסד לשעבר תוקף: "משוכנע שרוב אנשי המוסד היו נגד החשיפה"

נאומו של נתניהו שסוקר מאתמול בכלי תקשורת רבים בארץ ובעולם, זוכה ללא מעט ביקורת וגינוי לצד הפרגון והתמיכה. הבוקר התראיין המשנה לראש המוסד לשעבר רם בן ברק - ותקף בחריפות את נאומו של נתניהו, כמו גם את ההחלטה מצדו לחשוף את המידע הרגיש אודות תפיסת המסמכים הסודיים

בעיגול: ראש המוסד (צילום: פלאש 90)בעיגול: ראש המוסד (צילום: פלאש 90)
אא

נאומו של נתניהו שסוקר מאתמול בכלי תקשורת רבים בארץ ובעולם, זוכה ללא מעט ביקורת וגינוי לצד הפרגון והתמיכה. הבוקר התראיין לתוכניתו של העיתונאי אפי טריגר בגלי צה"ל, המשנה לראש המוסד לשעבר רם בן ברק - ותקף בחריפות את נאומו של נתניהו, כמו גם את ההחלטה מצדו לחשוף את המידע הרגיש אודות תפיסת המסמכים הסודיים. 

"אני משוכנע, משכונע! שרוב אנשים המוסד והצבא היו אמש נגד חשיפת המבצע של המוסד לתפיסת המסמכים", אמר בן ברק והוסיף: "בשביל מה לתת עכשיו לאיראן קצה חוט להתחיל לחקור איך נגנבו המסמכים, ולעצור אנשים?".

ה'ניו יורק טיימס' מפרסם היום (ג') כי מקור ישראלי בכיר סיפר שסוכני המוסד חשפו את המחסן שבו הוסתרו המסמכים החשובים כבר בשנת 2016, אך לא ביצעו שום פעולה מלבד מעקבים אינטנסיביים על המקום. לפני ארבעה חודשים, בינואר האחרון, הוחלט על מבצע החדירה למחסן על ידי סוכני המוסד - מבצע שצלח למרות הסיכון. 

סוכני המוסד נטלו את המסמכים החשובים בחשאי, והם הועברו עוד באותו לילה לידי ישראל. 

תגיות:איראןנאוםמוסדחשיפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה