חדשות בארץ

ששה פלסטינים ניסו לחצות את הגבול; צה"ל חיסל שלושה מהם

שני מחבלים נוספים נורו הלילה לאחר שהשליכו מטענים לעבר הכוחות שהגיבו באש, פלסטיני נוסך חוסל אחרי ירי פגזי טנקים, וגם: האם פולארד יעלה בקרוב לישראל? כל מה שצריך לדעת

אא

חדשות

צה"ל סיכל חדירת מחבלים: שני מחבלים נורו למוות הלילה, על ידי כוחות צה"ל, לאחר שחצו את גדר הגבול בדרום רצועת עזה לשטח המדינה. השניים השליכו מטענים לעבר הכוחות, שהגיבו לעברם באש. בתקרית לא היו חיילים נפגעים. בתקרית נוספת נורה למוות פלסטיני שנחשד בניסיון לחצות את גדר הגבול, סמוך לשטח המועצה האזורית אשכול. כוח צה"ל הגיב באש טנקים. זמן קצר לאחר מכן נתפס פלסטיני נוסף שניסה לחדור לשטח ישראל והוא נלקח לחקירה. שני פלסטינים נוספים התקרבו לגדר עם סכינים וקאטרים. הם נעצרו בשטח ישראל והועברו גם הם לחקירה.

כך פועל חמאס בשטח עזה: צה"ל חשף אתמול תיעוד מההפגנות שנערכו ליד הגדר. בסרטון נראים אנשי חמאס מנסים להילחם בכוחות כשהם מסווים בהמון המפגין. בסרטון נראו עמדות שקי חול ממול למפגינים ואז התברר כי הפעילים הבעירו צמידים בשטח הזה כדי לאפשר להם להתקדם לעבר הגדר ולפעול בחסות העשן. בהמשך הם עשו שימוש בעפיפונים בוערים.

פולארד יעלה לישראל? גוברת ההערכה כי נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, יגיע לישראל בחודש הבא כדי להשתתף בטקס העברת השגרירות האמריקנית מתל אביב לירושלים. בחברת החדשות דווח כי הוא שוקל לאפשר לג'ונתן פולארד לעלות לארץ ולבטל את המגבלות שהוטלו עליו.

 

חוץ

שלוש המעצמות תומכות בהסכם הגרעין: בריטניה, צרפת וגרמניה הודיעו כי יתמכו בהסכם הגרעין של איראן. לדברי המדינות, זאת הדרך הטובה ביותר למנוע מטהרן לייצר נשק גרעיני. מי שמסרה את ההודעה כי ראש ממשלת בריטניה תרזה מיי.

פיצוצים ליד בסיס צבא אסד: פיצוצים נשמעו אמש (ראשון) באזור חמה בסוריה. על פי דיווחים בכלי תקשורת במדינה, הם אירעו בבסיס חטיבה 47 של צבא סוריה בדרום מחוז חמה. גורם צבאי בסוריה אישר כי הלילה נורו כמה טילים לעבר יעדים צבאיים בחמה וחלב.

גלנט מדבר בכנס בניו יורק: חבר הקבינט יואב גלנט אמר אתמול בכנס העיתון ג'רוזלם פוסט בניו יורק: "בכל עימות עתידי - ישראל תנצח. . העורף הישראלי חשוף לאויב השיעי האיראני. אני רוצה להביע את הערכתי לנשיא טראמפ אשר אימץ גישה אחרת והכתיר את ההסכם הגרעיני כעסקה גרועה מאוד".

 

מזג האוויר

היום: חם ויבש יחסית לעונה. משעות הצהריים ייתכן גשם מקומי.

שלישי: חם מהרגיל עד שרבי, אך במהלך היום צפוי לרדת גשם ברחבי הארץ. חשש משיטפונות בדרום.

רביעי: הטמפרטורות ללא שינוי ניכר. חם מהרגיל לעונה.

חמישי: מזג האוויר מוסיף להתחמם. שרב צפוי בכל חלקי הארץ.

תגיות:כותרות ב-60 שניותגבולפלסטינים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה