חדשות בארץ

מי אישר את הטיול בערבה? חילופי האשמות קשים בין משרד הביטחון למשרד החינוך

חילופי האשמות קשים מתנהלים בשעות האחרונות בין משרד הביטחון לבין משרד החינוך, לאור האסון הכבד בנחל צפית, שגבה את חייהם של תשעת תלמידי המכינה - שמונה נערות  ונער אחד. "מצער מאוד שביום כזה, לא רק שהגוף האחראי אינו לוקח אחריות, אלא אף מטיל אותה על גורם אחר"

אא

חילופי האשמות קשים מתנהלים בשעות האחרונות בין משרד הביטחון לבין משרד החינוך, לאור האסון הכבד בנחל צפית, שגבה את חייהם של תשעת תלמידי המכינה - שמונה נערות  ונער אחד.

בטיול השתתפו 19 תלמידי י"ב ושבעה תלמידים שכבר לומדים במכינה, אך במשרד החינוך מרימים גבה נוכח עובדה זו ומציינים כי אישור הטיול לא הובא לחדר המצב של המשרד וכי הוא לא אושר על ידם.

עם זאת, משרד הביטחון תוקף כעת בחריפות את משרד החינוך ואומר כי "לפי חוק המכינות ותקנותיו, הוא הגורם המקצועי והאחראי על אישור התוכניות הלימודיות במכינות הקדם צבאיות". עוד אומרים במשרד הביטחון כי תוכנית זו כוללת את הטיולים, אך במשרד החינוך ממהרים להחזיר את הכדור לידיו של משרד הביטחון וטוענים כי "חדר המצב של הטיולים שלנו מאשר כל טיול של תלמידים בבתי הספר, והיום לא אישרנו טיולים במסלול המדובר".

אלא שבמשרד הביטחון הרוחות לא שככו, וההאשמות עדיין תלויות באוויר: "מצער מאוד שביום כזה, לא רק שהגוף האחראי אינו לוקח אחריות, אלא אף מטיל אותה על גורם אחר", נמסר.

תגיות:משרד החינוךמשרד הביטחוןנעריםנחלאסוןהאשמות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה